English

«پلتووک» امیرسهیلی:

گذری بر رخدادهای روز دنیا، با زبان کارتون

سومین نمایشگاه انفرادی کارتون های « امیر سهیلی » با عنوان « پلتووک» از روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه الی ۲ دی ماه ۱۳۹۶ با حمایت حوزه هنری استان کردستان در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می گردد.

گذری بر رخدادهای روز دنیا، با زبان کارتون

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج ؛ شیلان برهانی سرپرست واحد تجسمی حوزه هنری کردستان ضمن اعلام این خبر گفت :  این نمایشگاه که سومین نمایشگاه انفرادی این هنرمند توانمند حوزه کارتون و کاریکاتور استان محسوب می شود تعداد 31 اثر از آثار کارتونی با نگاهی انتقادی به  موضوعات مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی ساعت 17 روز یکشنبه 26 آذرماه افتتاح و به مدت یک هفته آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود .

وی با اشاره به سوابق هنری امیر سهیلی  افزود : این هنرمند  تاکنون ضمن کسب کسب چندین عنوان بین المللی و کشوری من جمله منتخب کارتونهای مطبوعاتی جشنواره مایا کامات هندوستان و کسب سه دیپلم افتخار از کشورهای کوزوو و رومانی داوری و دبیر اجرایی چندین جشنواره کشوری و بین المللی و فعالیت در نشریات کارتون و کاریکاتور کشور را نیز در رزومه فعالیتهای هنری خود دارد.

برهانی افزود : امیر سهیلی هم اکنون بعنوان هیات رییسه و مدرس کارتون خانه کارتون و کاریکاتور حوزه هنری استان کردستان مشغول به فعالیت می باشد.

 سرپرست واحد تجسمی حوزه هنری کردستان با دعوت از علاقه مندان جهت بازدید از این نمایشگاه گفت : در ایام برگزاری نمایشگاه هنردوستان می توانند از ساعات ۱۰ الی ۱۲ صبح و ۱۷ الی ۲۰ عصر از نمایشگاه کارتون پلتووک بازدید نمایند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه