English

در دشت ذهاب و با عشق به هموطنان کرمانشاهی؛

سپاه بیت المقدس کردستان همچنان یاریگر است

سپاه بیت‌المقدس با استقرار در دشت ذهاب شهرستان سرپل ذهاب، خدمات‌رسانی به مردم زلزله‌زده این منطقه را همچنان ادامه می‌دهد.

سپاه بیت المقدس کردستان همچنان یاریگر است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، بعد از وقوع زلزله ازگله کرمانشاه، مردم و دستگاه‌های اداری، دولتی و نهادها به کمک مردم این منطقه شتافتند و چند روزی را هر آنچه در توان داشتند برای کمک به مردم این منطقه گذاشتند.

به گفته سرداررجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ،سپاه بیت‌المقدس نیز یک روز پس از این زمین‌لرزه، جدای از برپایی بیمارستان صحرایی شهید قاضی با دارابودن بخش‌های درمانی، در جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی و بسیجیان، آواربرداری مناطق زلزله‌زده و توزیع و برپایی چادر به کمک مردم این منطقه شتافت.

با تقسیم‌بندی بین دستگاهی که برای بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه صورت گرفت، بازسازی 6 روستای دشت ذهاب با محوریت تپه ماران به سپاه بیت‌المقدس کردستان واگذار شد که به فوریت تیم‌های آواربرداری و مهندسی و ماشین‌آلات مورد نیاز در منطقه مستقر شد.

در حال حاضر سپاه کردستان با یک دستگاه جرثقیل، یک دستگاه لودر، دو دستگاه کامیون و یک دستگاه بیل مکانیکی و یک دستگاه مینی‌لودر به در روستاهای زیرپوشش قرارگاه خدمات‌رسانی شهید عباسی این سپاه، برای آواربرداری و بازسازی منازل مسکونی فعالیت دارد.

قرارگاه خدمت رسانی شهیدعباسی

تپه ماران، بیشگان، صالح کوچه‌ری، برق و باران علیا و سفلی روستاهای دشت ذهاب زیرپوشش قرارگاه خدمات‌رسانی سپاه کردستان هستند.

توزیع سوخت، کمک به احداث دو مسجد روستاهای تپه ماران و تایشه‌ای به ارزش۱۰ میلیار ریال، اسقرار یک درمانگاه سیار و یک دستگاه آمبولانس، اعزام گروه‌های جهادی پزشکی به مدت دو روز شامل ۵ پزشک زن و ۸ پزشک مرد و اسقرار بیش از ۵۸ چشمه سرویس بهداشتی، ۳۰ دوش حمام در روستاهای زیرپوشش، از دیگر خدمات قرارگاه خدمات‌رسانی شهید عباسی سپاه بیت‌المقدس کردستان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی