English

سفیر کشور عمان خبر داد؛

ویزا بین دو کشور ایران و عمان به زودی برداشته می شود

سفیر کشور عمان در جمهوری اسلامی ایران گفت: قرار است ویزا بین دو کشور ایران و عمان به زودی برداشته شود که تنها مسائل فنی در این موضوع باقی مانده است.

 ویزا بین دو کشور ایران و عمان به زودی برداشته می شود

 به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، سعود بن احمد البروانی در همایش فرصت های سرمایه گذاری در کشور عمان که در هتل پارس اهواز برگزار شد، عنوان کرد: در سال گذشته بازدیدهای و سفرهای بسیاری بین مسئولان بانک های مرکزی ایران و عمان صورت گرفت که در خلال این صحبت ها تفاهم نامه ها و گفت و گوهای مفیدی انجام شد و بانک های مرکزی دو کشور تفاهم نامه های مناسبی با هم داشتند.

وی با بیان اینکه حضور فعالان اقتصادی و اعضای اتاق مشترک ایران و عمان در این همایش نشانگر اهتمام به این قضیه است، گفت: قرار بود در زمینه توسعه روابط اقتصادی ایران و عمان دیداری با وزیر صنعت ایران صورت گیرد اما به دلیل تغییر وزرا در کشور ایران، تاخیری در این دیدار به وجود آمد و اکنون قرار است در اوایل سال جدید میلادی با آقای شریعتمداری دیداری در این خصوص داشته باشیم.

سفیر کشور عمان در جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: در طول سفرهایم به استان های مختلف بیشترین سوالی که توسط فعالان اقتصادی مطرح می شد در خصوص ویزا بود که باید گفت تصمیم سیاسی در این موضوع گرفته شده است و قرار است ویزا بین دو کشور ایران و عمان به زودی برداشته شود و تنها مسائل فنی در این موضوع باقی مانده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه