English

در پاییز امسال؛

قریب به ۱۰ هزار متر مربع از معابر و محلات منطقه یک سنندج آسفالت و بهسازی شد

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج گفت: در راستای انجام فعالیت های عمرانی و با هدف بهسازی معابر و محلات سطح منطقه در پاییز امسال قریب به 10 هزار متر مربع از محلات آسفالت شد.

قریب به 10 هزار متر مربع از معابر و محلات منطقه یک سنندج آسفالت و بهسازی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیر شهرداری منطقه یک، عملکرد عمرانی پاییز امسال را تشریح نمود.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج با اشاره به اینکه عملیات بهسازی و آسفالت معابر و خیابانها از اهم اولویت های  شهرداریهای مناطق است، اظهار داشت: در پاییز امسال برخی از تعهداتی که قرار بود در سالجاری صورت بگیرید اجرا شد.

مهندس قدرت الله سیف پناهی گفت: با هدف بهبود وضعیت تردد وسائط نقلیه و  سهولت در تردد شهروندان از جمله مهم ترین اهداف بهسازی معابر ومحلات است که با جدیت پیگیری خواهد شد.

وی از آسفالت قریب به 10 هزار متر مربع از محلات و کوچه های سطح منطقه خبر داد و افزود: تسطیح، رگلاژ و آسفالت میدان ظفریه خیابان گلستان  به متراژ 3600 متر مربع، آسفالت 1000 هزار متر مربع از کوچه نغمه، آسفالت 1800 متر مربع از کوچه ئاسو، 1200 متر مربع در کوچه دار مروارید بلوار کردستان، 1200 متر مربع کوچه دامپزشکی و 800 مترمربع از کوچه فدکی حاجی آباد از جمله معابری است که در پاییز امسال آسفالت و بهسازی شد.

وی  افزود: با هدف اجرای عملیات دفع و هدایت آبهای سطحی در زمان بارندگی، و جلوگیری از آب گرفتگی معابر بیش از 2100 متر از جداول  فرسوده سطح منطقه برداشت شد و جدول کاری آن اجرا شد.

سیف پناهی جدول گذاری کوچه اسلامی خیابان 17 شهریور به متراژ 500 متر، رفیوژ میانی خیابان شیخان به میزان 600 متر طول، جدول گذاری میدان ظفریه با متراژ 400 متر، 350 متر از خیابان الهه شهرک 5 آذر به صورت نهر، جدول گذاری کوچه دامپزشکی در بلوار معلم با 200 متر طول، خیابان تختی با 70 متر و 50 متر در بلوار کردستان را از  مهم ترین معابری است که جداول آن تعویض شد.

مدیر شهرداری منطقه یک سنندج  همچنین از اجرای کف فرش انتهای خیابان کشاورز به متراژ1100 متر خبر داد و گفت: با هدف بهسازی پیاده رو این خیابان عملیاتی نظیر احداث 1500 متر پیاده رو  روسازی، 200 مترمربع سنگ فرش و 150 متر مربع پله گذاری و 3500 متر مربع خاکبرداری  اجرا شد.

وی گفت: تا زمانی که شرایط آب و هوایی مساعد باشد فعالیت های عمرانی با هدف رفع مشکلات و معظلات سطح منطقه با تمام توان اجرا خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه