English

وزیر اطلاعات؛

شکوفایی اقتصادی در گرو امنیت پایدار است

سید محمود علوی با بیان اینکه حمایت از امنیت اقتصادی حمایت از تولید و اشتغال است، گفت: شکوفایی اقتصادی در گرو امنیت پایدار است.

شکوفایی اقتصادی در گرو امنیت پایدار است

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم تودیع و معارفه مدیران کل قبلی و جدید اداره کل اطلاعات مازندران، با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات، اعضای مجلس خبرگان رهبری، اعضای شورای اداری و تامین  استان در استانداری مازندران برگزار شد.

وی با بیان اینکه به سلامت اقتصادی و سلامت اداری برای سرمایه‌گذاری بیندیشیم، اضافه کرد: اگر امنیت نباشد شکوفایی علمی، فرهنگی، هنری و اقتصادی محقق نخواهد شد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه امنیت حق انسانها است، افزود: در سرزمینی که امنیت نباشد خیر و برکتی نخواهد بود؛ چرا که وظیفه حکومت است که امنیت همراه با نشاط و شادابی را فراهم کند.

علوی با تأکید بر اینکه حکومت دینی باید امنیت را برای همه مردم فراهم کند، خاطرنشان کرد: ایمان مردم با آرامش و امنیت افزوده شده و برقراری امنیت موجب شکوفایی اقتصادی می‌شود.

وی بیان کرد: امنیت و سلامت مایه شکوفایی اقتصادی است که دلسوزان اقتصادی باید به امنیت اقتصادی اولویت دهند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: حمایت از امنیت اقتصادی حمایت از تولید و اشتغال است که همه تلاش کنند  مزاحمت تا از مسیر سرمایه‌گذاری و سرمایه‌گذاران رفع شود.

علوی با بیان اینکه با مفاسد اقتصادی باید با تدبیر برخورد شود چرا که سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ است، گفت: در زمان مسؤولیت سبحانی در مازندران با مدیریت معقول ، آرام و بدون حاشیه و با همکاری مسؤولان استان امنیت بسیار خوبی در مازندران شکل گرفت و از امنیت صیانت شد.

وزیر اطلاعات از تلاش‌های سبحانی مدیرکل سابق اطلاعات استان مازندران قدردانی کرد و امیری را به‌عنوان مدیرکل جدید اطلاعات مازندران معرفی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه