English

سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی لرستان:

عرفان رضایی، مدال طلای مسابقات دو‌ و میدانی معلولین امارات را به گردن آویخت

زهرا نظری گفت: عرفان رضایی دانش‌آموز دبیرستان حرفه‌ای ابو علی سینا شهرستان خرم‌آباد درسومین دوره مسابقات پارا آسیایی امارات 2017 در ماده پرتاب نیزه کلاس f33 موفق به کسب مدال طلا شد.

عرفان رضایی، مدال طلای مسابقات دو‌ و میدانی معلولین امارات را به گردن آویخت

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سرپرست  اداره آموزش و پرورش استثنایی استان با اعلام این خبر، گفت: سومین دوره بازی‌های پارا آسیایی جوانان از 19 تا 22 آذر ماه با شرکت 800 ورزشکار از کشورهای ایران، امارات، بحرین، چین، هنگ کنگ، اندونزی، هند، عراق، ژاپن، قزاقستان، قرقیزستان، کره جنوبی، عربستان، کویت، ماکائو، مالزی، مغولستان، نپال، عمان، پاکستان، فیلبپین، فلسطین، سنگاپور، سریلانکا، تایلند، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان، ویتنام و یمن به میزبانی امارات متحده عربی و در شهر دوبی به مدت 4 روز برگزار شد.

زهرا نظری، تاکید کرد: در این دوره از مسابقات، شرکت کنندگان در رشته‌های دو و میدانی، بدمینتون، بوچیا، گلبال، وزنه برداری، شنا، تنیس روی میز و در دو بخش کم توانان جسمی، حرکتی و نابینایان و کم بینایان با هم به رقابت پرداختند که در این بین، عرفان رضایی دانش‌آموز دبیرستان حرفه‌ای ابوعلی‌سینا  شهرستان خرم‌آباد در بخش پرتاب نیزه کلاس f33 موفق به کسب مدال طلا شد.

وی ادامه داد: در این دوره از بازی‌ها، کاروان ایران با 118 مدال در جایگاه دوم قرار گرفت و از این تعداد، 85 مدال سهم ورزشکاران جوان کشورمان در بخش معلولین بود.

نظری اضافه کرد: کاروان ایران که با 114 ورزشکار در دو بخش ورزشکاران دارای معلولیت و ورزشکاران کم بینا و نابینا در این مسابقات حضور یافته بود موفق به کسب 39 مدال طلا، 44 مدال نقره و 35 مدال برنز شد و پس از تیم ژاپن، در جایگاه دوم قرار گرفت.

خبرگزاری موج، کسب این موفقیت را به عرفان رضایی، کارکنان و مدیریت دبیرستان حرفه‌ای ابوعلی‌سینا خرم‌آباد و جامعه معلولین استان لرستان تبریک می‌گوید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه