English

امام جمعه ایلام:

نباید مردم را نسبت به دولت و نظام بدبین کنیم

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: با توجه به گرانی موجود در بازار، نظارت‌ها باید بیشتر شود و ما نباید مردم را نسبت به دولت و نظام بدبین کنیم و باید با نظارت دقیق‌تر از تخریب‌ها جلوگیری کرد.

نباید مردم را نسبت به دولت و نظام بدبین کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه ایلام با اشاره به مناسبت 26 آذر ماه ، سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) راجع به حمل و نقل است، اظهار کرد:  امام راحل در دوران جنگ تحمیلی فرمانی صادر کردند که انقلابی در حمل و نقل کشور پدید آورد.

وی با بیان اینکه قطعا سازمان حمل و نقل نقش بسیار ارزنده‌ای در صادرات و واردات کشور دارد، افزود: روزانه صدها هزار کامیون در سراسر کشور تردد دارند که در زمینه حمل و نقل بار و مسافر مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان حمل و نقل استان ایلام در ایام اربعین شاهکار کرده و این حجم بالای زائران را بدون کمترین مشکلی جابجا کرد، عنوان کرد: نیروهای خدوم این سازمان با برنامه‌ریزی دقیق و فراهم کردن تعداد قابل توجهی از اتوبوس‌های سراسر کشور، مسافران را از مرز بین‌المللی مهران به دورترین نقاط کشور می‌رساندند که این زحمات جای تقدیر دارد.

لطفی یکی از مطالبات به حق مردم استان ایلام را ایمن سازی جاده‌ها و احداث خط راه آهن دانست و گفت: یکی از ضروری‌ترین نیازهای این استان بحث احداث خط ریلی است که در شورای اقتصاد کشور نیز تصویب شده و ما نیز از مسئولین کشوری و به ویژه رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استدعا داریم ایلام را در این بخش یاری کند.

وی احداث خط راه آهن را از اولویت‌های توسعه استان اعلام و عنوان کرد: یکی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی تحقق این مهم است چرا که حجم کالای خروجی از مرز مهران و از همه مهم‌تر تردد میلیونی زائران اربعین از مرز مهران ضرورت احداث این مهم را بیشتر نمایان می‌سازد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام در ادامه به گرانی‌های موجود در بازار اشاره و اظهار کرد: با توجه به گرانی موجود در بازار، نظارت‌ها باید بیشتر شود و ما نباید مردم را نسبت به دولت و نظام بدبین کنیم و باید با نظارت دقیق‌تر از تخریب‌ها جلوگیری کرد.

امام‌جمعه ایلام با بیان اینکه در بودجه سال آینده نواقصی وجود دارد، یادآور شد: چرا باید موردی مانند حقوق کارمندان 10 درصد افزایش یابد ولی در کنار آن گرانی کالاها با رشد 50 درصدی همراه باشد، اخیرا بازنشستگان استان در نامه‌ای برای بنده و استاندار ایلام مشکلات معیشتی خود را با گرانی موجود و حقوق کمشان بیان کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بودجه باید بر اساس سفره مردم و برطرف کردن مشکلات معیشتی ملت به تصویب برسد، تصریح کرد: ما باید عواقب این گرانی را در نظر بگیریم، مردم ما به شدت علاقمند به نظام و پایبند به ارزش‌ها هستند که این مهم مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده و نباید کاری کنیم که مردم ناامید شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام در پایان یادآور شد: هنگامی که مدیری جابجا می‌شود و یا کنار می‌رود ما شاهد اهدای هدایای سنگینی هستیم که معنای این کارها مشخص نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه