English

خطیب نماز جمعه خرم‌آباد:

جهان، اقدام رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس را محکوم کرد

آیت‌الله میرعمادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد، اقدام دونالد ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس را جاهلانه خواند و محکوم کرد.

جهان، اقدام رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد، ضمن محکومیت اقدام رئیس جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس، گفت: این اقدام ترامپ نشان داد که او، فردی جاهل است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، تاکید کرد: مردم دیدند که نه تنها کشورهای اسلامی، بلکه مردم اکثر کشورهای جهان نیز این اقدام نابخردانه را محکوم کردند.

امام‌جمعه خرم‌آباد، تصریح کرد: این کج‌اندیشی تا آنجا پیش رفت که برخی کشورهای دنیا، از اقدام ترامپ با عناوینی همچون اقدام تاسف‌بار، اقدام تحریک‌آمیز، اقدام خطرناک، اقدامی در راستای نقض حقوق مردم فلسطین و نقض آشکار برنامه‌های سازمان ملل متحد یاد کردند.

وی، افزود: خوشحالیم که امروز، شعار 40 ساله مرگ بر آمریکا مردم ایران، شعار مردم جهان شده است.

میرعمادی در ادامه، گفت:  یکی از سیاست‌های استعمارگران ایجاد اختلاف بین حوزه و دانشگاه است. آن‌ها می‌گویند حکومت بر کشورهای اسلامی محقق نمی‌شود مگر میان حوزه و دانشگاه اختلاف ایجاد کنید.

وی، تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند باید هوشیار باشیم و منافع خود را دنبال و به صورت طلبکارانه با دشمنان برخورد کنیم. پس ما باید در این شرایط، به فرموده ولی‌فقیه عمل کنیم.

آیت‌الله میرعمادی به سفر چند روز گذشته وزیر امور خارجه انگلستان به ایران اشاره کرد و گفت: انگلیس همواره حافظ منافع آمریکا بوده و هست و هدف فرستاده این کشور از سفر به ایران، چیزی جز مذاکره جهت آزادی 2 جاسوس انگلیسی نبود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، در پایان خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد، ضمن انتقاد از عملکرد برخی مدیران استانی، تصریح کرد: متاسفانه برخی مدیران در بعضی جلسات غیرمرتبط شرکت می‌کنند اما، از شرکت در مراسمات مذهبی و آئین‌های اسلامی خودداری می‌کنند، لذا امیدوارم این هشدار کارساز بوده و این مدیران حضور خود را در مراسمات دینی، مذهبی و عقیدتی پررنگ کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه