English

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد:

مردم قم باید قدردان بارگاه حضرت معصومه(س) باشند

اساتید حوزه علمیه با تاکید بر اینکه مردم شهر قم باید قدردان بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها باشند، گفت: ایشان دارای مقام شفاعت بوده و جایگاه والایی دارند به همین علت بسیاری از دعاها در بارگاه ایشان مستجاب می‌شود.

مردم قم باید قدردان بارگاه حضرت معصومه(س) باشند

به گزارش خبرگزاری موج ازقم، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌‎الله فرحزاد در مراسم تکریم مقام شیخ زکزاکی و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای زاریای نیجریه که در شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) برای دعوت مردم به سمت آموزه‌های دینی اهتمام جدی داشت، اضافه کرد: ایشان از استدلال، منطق و برهان استفاده می‌کردند اما بیشتر رفتار و عمل حضرت رسول اکرم(ص) مورد توجه مردم بود.

این سخنران آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) با تاکید بر اینکه حضرت رسول اکرم(ص) با مهربانی خود قلب‌ها را تسخیر می‌کرد، اضافه کرد: برخی از شخصیت‌ها علاقه بسیاری به ایشان داشتند به همین علت در جنگ‌های مختلف از جان خود گذشتند تا فرمان پیامبر اسلام(ص) را اجرا کنند.

وی از جایگاه ظهور و منجی برای نجات عالم بشریت در ادیان مختلف یاد کرد و گفت: در مورد ظهور در کتب مختلف دینی روایات بسیاری نقل شده است که در میان پیروان مذاهب، شیعیان به حضرت ولی عصر(عج) اعتقاد دارند و همچنان منتظر ایشان هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد با بیان اینکه رنج یک مومن باید برادر مومن او را نیز مورد رنج قرار دهد، عنوان کرد: باید مراقب باشیم تا اگر ظلم و ستمی به یک فرد مومن می‌رسد نسبت به رهایی او از ظلم و ستم بی‌تفاوت نباشیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم شهر قم باید قدردان بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها باشند، اظهار کرد: ایشان دارای مقام شفاعت بوده و یک جایگاه والایی دارند به همین علت بسیاری از دعاها در بارگاه ایشان مستجاب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد از کریمه اهل بیت(س) به عنوان یکی از برجسته‌ترین امامزاده‌ها نام برد و تصریح کرد: افراد بسیاری با توسل به بارگاه ایشان توانستند به جایگاه‌های والای معنوی و علمی برسند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه شیعیان با شفاعت حضرت معصومه سلام‌الله علیها وارد بهشت می‌شوند، ادامه داد: باید در ابعاد مختلف زندگی خود از شخصیت این بانوی کریمه الگوبرداری کنیم تا بتوانیم به موفقیت در دنیا و سعادت در آخرت برسیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی