English

قاچاقچیان هروئین در فارس دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف بیش از 41 کیلوگرم هروئین از قاچاقچیان و دستگیری 2 متهم به قاچاق موادمخدر در این رابطه خبر داد.

قاچاقچیان هروئین در فارس دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمدعلی گودرزی پنجشنبه 24 آذر اعلام کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس در یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، مقدار 41 کیلو و 450 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و 2 متهم را دستگیر کردند.

او توضیح داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از شناسایی یک باند قاچاق مواد مخدر که با استفاده از خودروهای تیزرو، مواد مخدر را از استان‌های شرقی به فارس و شیراز منتقل می‌کردند، این باند را تحت نظر گرفتند.

گودرزی گفت: اعضای این باند شب گذشته با دو دستگاه پژو پارس حامل مواد مخدر و یک دستگاه پژو 405 به عنوان اسکورت در ورودی شهرستان شیراز گرفتار کمین ماموران مبارزه با موادمخدر فارس شدند که منجر به درگیری مسلحانه شد. قاچاقچیان پس از نیم ساعت درگیری، وقتی توان مقابله با آتش پر حجم پلیس را در خود ندیدند، تسلیم شدند.

گودرزی با اشاره به دستگیری 2 قاچاقچی حرفه‌ای در این رابطه، گفت: از 2 دستگاه خودروی حامل مواد مخدر بالغ بر 41 کیلو و 450 گرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس ضمن تاکید بر تداوم مبارزه قاطع و هماهنگ پلیس و سایر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با سوداگران مرگ، به عموم مردم توصیه کرد به محض اطلاع از فعالیت مشکوک و غیر قانونی در این حوزه مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی