English

اصفهان میزبان برگزاری کارگروه ملی هماهنگی و نظارت براجرای تفاهم نامه سازمان اوقاف و امور خیریه با بنیاد مسکن

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در راستای پیگیری برای اخذ اسناد مالکیت موقوفات در روستاها کارگروه ملی هماهنگی و نظارت براجرای تفاهم نامه سازمان اوقاف و امور خیریه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به میزبانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برگزار شد.

اصفهان میزبان برگزاری کارگروه ملی هماهنگی و نظارت براجرای تفاهم نامه سازمان اوقاف و امور خیریه با بنیاد مسکن

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، حجت الاسلام و المسلمین محمود نصر اصفهانی اظهار داشت: در راستای اخذ اسناد مالکیت موقوفات در روستاهای زیر 20 خانوار که در طرح هادی هستند و همچنین در جهت بررسی نقاط ضعف و قوت اجرای تفاهم نامه سازمان اوقاف و امور خیریه با بنیاد مسکن ،اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان میزبان کارگروه ملی هماهنگی و نظارت براجرای تفاهم نامه سازمان اوقاف و امور خیریه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: این نشست با هدف بررسی نقاط ضعف و قوت نحوه اجرای تفاهم نامه سازمان اوقاف و امور خیریه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان اصفهان و همچنین تعامل بین دستگاهی با رویکرد تسریع در روند اخذ اسناد مالکیت موقوفات در روستاهای زیر 20 خانوار در استان اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین  نصر اصفهانی  بیان کرد : خوشبختانه در این نشست بسیاری از مسائل بررسی و راهکارهای لازم نیز در این راستا ارائه شد که امیدواریم در آینده شاهد سرعت گرفتن صدور اسناد مالکیت برای موقوفات در روستاهای استان اصفهان باشیم.

معاون حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان شد: صدور اسناد مالکیت برای موقوفات باعث احیای موقوفات و همچنین اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه