English

رئیس هیات وزنه برداری خراسان رضوی:

نظارتی به مکمل‌های ورزشی باشگاه های سطح شهر نداریم/آینده خوبی برای وزنه برداری استان در راه است

رئیس هیات وزنه برداری خراسان رضوی گفت: آموزش وپرورش استان رویکرد مناسبی نسبت به وزنه برداری ندارد.

نظارتی به مکمل‌های ورزشی باشگاه های سطح شهر نداریم/آینده خوبی برای وزنه برداری استان در راه است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج از مشهد،احسان قاسمیان به همراه نایب رئیس بانوان و رئیس هیات شهرستان مشهد با حضور در خبرگزاری موج در خصوص وضعیت هیات وزنه برداری استان اظهار کردند: در گذشته به دلیل مشکلات مالی شرایط مناسبی هیات وزنه برداری استان نداشت اما خوشبختانه طی 2 سال اخیر فعالیت‌ها و اتفاقات خوبی در راستای رشته ورزشی وزنه برداری در سطح خراسان رضوی رقم خورده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های هیات در سال 96 نظامند آغاز شد و در این راستا اتفاقات خوبی در زمینه آموزش،گسترش وتوسعه رشته وزنه برداری رقم خورد. امیدواریم با تدوام برنامه ریزی های انجام شده هیات در جهت پیشرفت این رشته در آینده نزدیک شاهد موفقیت های زیادی از وزنه برداری خراسان رضوی باشیم.

قاسیمان معضل رشته وزنه برداری در سطح استان را رویکرد نامناسب آموزش وپرورش دانست و عنوان کرد: متاسفانه آموزش وپرورش خراسان رضوی هیچ رویکردی نسبت به رشته وزنه برداری ندارد و در این جهت ضعف بسیار بزرگی داریم.قطعا اگر دانش آموزان جذب وزنه برداری بشوند معضل استعدادیابی ما در بحث آموزش و پرورش کامل برطرف می شود.
وزنه برداری استان

رئیس هیات وزنه برداری استان با اشاره به اینکه به زودی جشنواره بزرگ استعدادیابی در مشهد برگزار می شود خاطرنشان کرد: به دنبال برگزاری همایش بزرگ استعدادیابی وزنه برداری در هفته اول دی ماه هستیم که امیدوارم در این راستا بتوانیم با نهادینه کردن این رشته به خانواده ها آینده خوبی را شاهد باشیم.

سرپرست هیات وزنه برداری شهرستان مشهد بهزاد محمد پور نیز این گونه گفت: نظارتی به باشگاهای سطح شهردر جهت استفاده از مکمل های ورزشی نداریم اما خوشبختانه مشکلی از سوی ورزشکاران هیات وزنه برداری در جهت استفاده از مکمل های غیر مجاز طی مدت اخیر وجود نداشته است.

محمد پور در خصوص جایگاه هیات وزنه بردای خراسان رضوی در سطح کشور گفت: متاسفانه در گذشته فدراسیون پاسخ تلفن های هیات استان را نمی داد اما در حال حاظر ارزیابی در راستای رتبه بندی هیات های برتر کشور صورت نگرفته اما نسبت به گذشته پیشرفت های زیادی داشتیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه