English

باحضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور؛

پکیج فاضلاب مسکن مهر شهرستان نطنز به بهره برداری رسید

باحضور مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور ،مدیرعامل آبفا استان اصفهان ونماینده مردم این شهرستان پکیج فاضلاب مسکن مهر نطنز با آخرین تکنولوژی روز دنیا به روش A2O به بهره برداری رسید.

پکیج فاضلاب مسکن مهر شهرستان نطنز به بهره برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور در آیین افتتاح این پروژه گفت: درحال حاضر درهیچ نقطه از دنیا دفع فاضلاب به صورت سنتی و از طریق چاههای جذبی دفع نمی شود زیرا منجر به منابع آبهای زیرزمینی می شود پس برخورداری از تاسیسات شبکه فاضلاب ضروری به نظر میرسد.

مهندس جانباز افزود:هم اکنون شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور بررسی احداث تصفیه خانه های محلی را بجای تصفیه خانه های متمرکز در نقاطی که پتانسیل اجرای این پروژه ها رو داشته باشد در دستور کار قرار دادیم.

وی پیرامون چگونگی اجرای این پروژ ه گفت: پکیچ تصفیه خانه فاضلاب مسکن مهر را به صورت محلی احداث کردیم که در آن روش تصفیه مدرن در نظر گرفته شد چرا که در کشور روند احداث تصفیه خانه فاضلاب از متمرکز به سوی محلی است.

مدیر عامل شرکت مهندسی آبفا کشور با بیان اینکه مشکل تامین آب دغدغه مشترک مردم و مسئولان است خاطر نشان ساخت:برای حل مشکل آب شرب شهر نطنز جلسات متعددی با مسئولان مربوطه داشتیم که خوشبختانه به نتایج قابل قبولی رسیدیم.  این در حالیست که در حال گذران سالهای سخت کم آبی در کشور هستیم بطوریکه کاهش نزولات جوی و بدنبال آن کاهش منابع آبی بسیار مشهود است پس انتظار می رود نمایندگان در تخصیص بودجه هایی جهت تامین آب شرب مردم شرکت مهندسی آبفا کشور را یاری نمایند ونیز عملیات اصلاح انشعابات هم با تخصیص اعتبارات استانی با سرعت بیشتری انجام می گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه