English

شهردار اصفهان در بازدید از بیمارستان دکتر شریعتی:

اصفهان مرکز توریسم درمانی کشور و منطقه می شود

شهردار اصفهان گفت: با توجه به ظرفیت و توانمندی شهراصفهان، این شهر می تواند محور و مرکز توریسم درمانی کل کشور و کشورهای حاشیه شود.

اصفهان مرکز توریسم درمانی کشور و منطقه می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، قدرت الله نوروزی در بازدید از بیمارستان دکتر شریعتی به عنوان بزرگترین بیمارستان تامین اجتماعی استان اصفهان با تاکید بر این که  شأن  و جایگاه جامعه پزشکان  باید ارتقا یابد تصریح کرد: بنده به عنوان یه عضو دانشگاهی معتقدم که ارزش و جایگاه پزشکان  باید در جامعه ترفیع یابد .

وی با اشاره به این که در بیمارستان دکتر شریعتی اقدامات مطلوبی انجام شده است اذعان داشت: زحمات خوبی در بخش  توسعه و بازسازی این بیمارستان انجام شده و وضعیت و شرایط این بیمارستان نسبت به گذشته بهبود یافته است.

شهردار اصفهان با بیان این که مدیریت جدید شهری گردشگری سلامت را به عنوان اولویت برنامه های خود قرارداده است بیان کرد: امید است شهرداری  با کمک و مشارکت  تامین اجتماعی ، پزشکان و جامعه و نظام پزشکی زیرساخت های گردشگری سلامت را آماده کند.

 وی ادامه داد: اصفهان ظرفیت و پتانسیل  این مهم را دارد که به عنوان محور توریسم درمانی کل کشور و کشورهای حاشیه شود.

نوروزی از آمادگی شهرداری برای الگو شدن اصفهان در زمینه سلامت خبر داد و عنوان کرد: با توجه به وجود دانشگاه های معتبر و ظرفیت های خوب اصفهان امید است بتوان بستری بهتر ازگذشته برای جامعه پزشکی فراهم کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه