English

استاندار گلستان

ارسال بیش از ۲۰ تریلی کمک‌های مردم استان گلستان به مناطق زلزله‌زده

استاندار گلستان گفت: در حادثه زلزله غرب کشور با وجود اینکه گلستان استان معین محسوب نمی‌شد، بیش از ۲۰ تریلی وسایل مورد نیاز به این مناطق ارسال کرد و مسئولیت بازسازی ۹ روستای آسیب دیده را سپاه و مدیریت استان برعهده گرفت.

ارسال بیش از ۲۰ تریلی کمک‌های مردم استان گلستان به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سید مناف هاشمی در دیدار با اعضا ستاد برگزاری یادواره شهدای اطلاعات و عملیات استان های گلستان و مازندران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: نسل امروز نیازمند شناخت شهدا هستند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا الگو و سرمشق کار و زندگی هستند، اظهار کرد: نسل امروز به برگزاری مراسمات یادواره و گرامیداشت شهیدان برای شناخت بیشتر از شهدا و سیره آنها نیازمنداست.

استاندار گلستان تصریح کرد: شهدا یادگاران کشور هستند و تلاش ستادهای برگزاری یادواره شهدا برای زنده نگه داشتن یاد این افراد شایسته تقدیر است.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا اقدامی بر اساس عشق و علاقه مردم است و همه مردم باید از برگزاری این مراسمات سود معنوی ببرند.

استاندار گلستان یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا مانند اقدامات خیرخواهانه ای که به صورت مردمی مدیریت می‌شود، در بین مردم پایگاه و جایگاه ویژه‌ای دارد و بسیاری با عشق و علاقه در برپایی این مراسمات همکاری می‌کنند.

هاشمی خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم مراسمات شهیدان در شأن و منزلت این عزیزان باشد و همه دستگاه‌های اجرایی و افراد حقیقی و حقوقی که می‌توانند در این مسیر همکاری لازم را داشته باشند.

وی به اقدامات خیرخواهانه گلستانی‌ها اشاره کرد و گفت: در حادثه زلزله غرب کشور با وجود اینکه گلستان استان معین محسوب نمی‌شد، بیش از 20 تریلی وسایل مورد نیاز به این  مناطق ارسال کرد و مسئولیت بازسازی 9 روستای آسیب دیده را سپاه و مدیریت استان برعهده گرفت.

در این دیدار اعضای ستاد برگزاری یادواره شهدای اطلاعات و عملیات استان‌های گلستان و مازندران نقطه نظرات خود را با استاندار گلستان درمیان گذاشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه