English

استاندار لرستان:

هدف از جا‌به‌جایی مدیران، توسعه لرستان است

سید موسی خادمی در جلسه شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی در خرم‌آباد گفت: ایجاد همکاری و همگرایی میان استان‌های زاگرس‌نشین ضروری است.

هدف از جا‌به‌جایی مدیران، توسعه لرستان است

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، سید موسی خادمی در جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی در خرم‌آباد، با بیان اینکه فلسفه وجودی دولتی ها خدمت به بخش خصوصی و ایجاد فضای مناسب برای کسب و کاراست اظهار داشت: هدف ما در بخش اقتصاد و عمران تسهیل گری برای کار کردن مردم است.

وی در ادامه افزود: تمامی مدیران و دستگاه‌های اجرایی در اختیار این بخش و کارآفرینان باشند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه ارتباط میان استانها و منطقه ای فکرکردن از بحث های روز کشور است بیان داشت: دراین رابطه طرح مهمی اتاق بازرگانی استان تهیه کرد و به تصویب رسید که در جهت همکاری ۶ استان همجوار است.

وی با بیان اینکه 6 استان زاگرس میانی شامل لرستان، کرمانشاه، کردستان، کهکیلویه و بویراحمد، چارمحال وبختیاری و ایلام دارای استعدادها و ظرفیت‌های مشترکی است، تصریح کرد: این طرح با دیگراستانداران و نمایندگان  استانها مطرح خواهد شد و در تلاش هستیم به یک طرح ملی تبدیل شود.

دکتر خادمی گفت: با ایجاد همگرایی و همفکری با این استانها تعدادی خواسته مشترک تحت عنوان پروژه  و درهیئت دولت طرح موضوع می شود، برخی موضوعات نیاز به وضع قانون دارند که بعنوان طرح به مجلس ارائه می شود.

وی این کار را اقدامی خوب و مثبت ارزیابی نمود و خاطر نشان کرد:برای همگرایی وهمفکری منطقه جرقه ای زده شده و امیدواریم بتوانیم گامی مثبت در جهت توسعه استان برداریم.

استاندار لرستان ورودی های شهرکهای صنعتی در خرم‌آباد را نامناسب دانست و اظهار داشت: در جلسه امروز مصوب شد که در یک کارگروه تخصصی موضوع بررسی و نسبت به حل آن اقدامات لازم صورت گیرد

وی با بیان اینکه ورودی‌های شهر خرم‌آباد مناسب نیستند، تصریح کرد: این مشکل تا حدودی به مردم بر می ‌گردد چراکه نخاله ‌های ساختمانی و فاضلاب های روستایی در کنار جاده ها رها شده اند.

سید موسی خادمی گفت: به دنبال تغییرات زیاد در پست‌های مدیریتی نیستیم اما ممکن است برخی مدیران نیز تغییر کنند.

وی افزود: همانطور که قرار است از نیروهای بومی در پست‌های مدیریتی استفاده کنیم احتمال استفاده از ظرفیت نیروهای غیر بومی نیز وجود دارد.

استاندار لرستان هدف از این جابه ‌جایی را بهبود و توسعه امور استان دانست و عنوان کرد: ما آمده ‌ایم تا خود را وقف مردم و توسعه لرستان کنیم.

وی در ادامه افزود: گاهی ممکن است نیروهای بومی جهت تصدی مدیریت معرفی کنیم اما وزارتخانه نپذیرد، در این زمینه انتصاب برخی مدیران خارج از حوزه استانداری در انحصار استاندار نیست و وزارتخانه‌ها هستند که نظر نهایی می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه