English

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

امروز آرمان‌های انقلاب اسلامی به نقاط مختلف جهان اسلام انتقال یافته است

نماینده ولی فقیه دراستان کردستان اظهارداشت:امروز آرمان‌های انقلاب اسلامی به نقاط مختلف جهان اسلام انتقال یافته است و همه مسلمانان حتی مردم فلسطین این رژیم جعلی را اصلا به رسمیت نمی‌شناسند و برای این رژیم وجود خارجی قائل نیستند.

امروز آرمان‌های انقلاب اسلامی به نقاط مختلف جهان اسلام انتقال یافته است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، آیت‌الله حسینی‌شاهرودی صبح امروز با حضور در کارگاه تخصصی شبهه‌شناسی و گفتمان دینی ویژه روحانیون همکار با ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت:  جبهه استکبار پس از شکست در توطئه داعش و توطئه ناتو عربی و تجزیه منطقه اقدام به انتقال سفارت به بیت‌المقدس نمود که این امر نشان از عجز و درماندگی آنان در برابر جبهه مقاومت است.
نماینده ولی فقیه دراستان کردستان بابیان اینکه دشمنان هیچ وقت دست از توطئه‌افکنی علیه اسلام و انقلاب بر نخواهند داشت لذا دستورالعمل اجرایی در برابر توطئه‌های استکبار را از قرآن و آموزه‌های قرآنی بگیریم اضافه کرد:امروز آرمان‌های انقلاب اسلامی به نقاط مختلف جهان اسلام انتقال یافته است و همه مسلمانان حتی مردم فلسطین این رژیم جعلی را اصلا به رسمیت نمی‌شناسند و برای این رژیم وجود خارجی قائل نیستند.
آیت الله شاهرودی درادامه افزود:به فضل الهی جبهه حق روز به روز در حال تقویت است و توطئه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی می‌شود و این نشان از حقانیت اسلام و آموزه‌های اسلامی است و ماباید در تمامی ابعاد زندگی خویش سیره رسول‌الله(ص) را مدنظر داشته‌باشیم و آموزه‌های قرآنی را به عنوان برنامه اجرایی در تمامی ابعاد فردی و اجتماعی در نظر بگیریم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمنان با ایجاد تفرقه برای پیشبرد امور و اهداف خویش تلاش می‌کنند و تنها راهکار مقابله با این توطئه باید وحدت و انسجام امت اسلامی را تقویت نماییم،گفت:دین تدبیر امور در تمامی زمینه‌هاست و دشمنان با تمام توان می‌کوشند که دین و آموزه‌های دینی را از جامعه بشری حذف کنند.

وی درپایان اظهارداشت:روحانیون نقش مهمی در روشنگری و بصیرت بخشی به اقشار مختلف مردم دارند و روحانیون در استان کردستان باید در مقابله با توطئه‌های دشمنان اسلام و روشنگری در جامعه با تمام وجود تلاش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه