English

شهرستان کامیاران،

میزبان رقابت های بسکتبال لیگ جوانان باشگاه های کشور

رقابت های بسکتبال لیگ جوانان باشگاه های کشور با حضور سه نماینده از کردستان روز چهارشنبه 22 آذرماه به میزبانی هیأت کامیاران آغاز می شود.

میزبان رقابت های بسکتبال لیگ جوانان باشگاه های کشور

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، رقابت های بسکتبال لیگ جوانان کشور با شرکت پنج تیم از روز چهارشنبه 22 آذرماه در کامیاران برگزار می شود.

این رقابت ها به میزبانی هیأت بسکتبال کامیاران برگزار می شود و تیم های هیأت بسکتبال مریوان و ستارگان سنندج و مظفری تهران به مدت سه روز در سالن محمد سورسوری به رقابت خواهند پرداخت.

در رقابت های بسکتبال لیگ جوانان کشور 33 تیم از باشگاه های سراسر کشور حضور دارند و دیدارهای خود را در هشت گروه پنج و چهار تیمی به صورت رفت و برگشت انجام می دهند.

براساس این گزارش، روز چهارشنبه 22 آذرماه ساعت 16 دو تیم مظفری تهران و ستاره نوین سنندج با هم جدال می کنند و تیم های هیأت بسکتبال کامیاران و مریوان ساعت 18 به مصاف هم می روند.

هیات مریوان و ستاره نوین سنندج روز پنج شنبه 23 آذرماه ساعت 16 در مقابل هم قرار می گیرند و ساعت 18 هیأت کامیاران مقابل مظفری تهران بازی بعدی را برگزار می کنند.

همچنین در روز سوم رقابت ها ساعت 9:30 صبح روز جمعه 24 آذرماه هیأت بسکتبال مریوان با مظفری تهران پیکار می کند و ساعت 11:30 صبح نیز هیات بسکتبال کامیاران و ستاره نوین سنندج دیدار نهایی را انجام خواهند داد.

رقابت های بسکتبال لیگ جوانان کشور طی روزهای 22 تا 24 آذرماه در شهرستان کامیاران برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه