English

معاون استاندار کرمانشاه:

کارخانجات قند سریعاً نسبت به تحویل گرفتن چغندرقند از کشاورزان اقدام کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تأکید کرد: کارخانه‌های قند باید سریعاً نسبت به تحویل گرفتن چغندرقند از کشاورزان اقدام کنند.

کارخانجات قند سریعاً نسبت به تحویل گرفتن چغندرقند از کشاورزان اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رضا رحیمی امروز در جلسه بررسی چالش‌ها و مشکلات پیش روی زراعت چغندرقند در استان افزود: کارخانه قند بیستون و کارخانه قند اسلام‌آباد غرب موظف هستند روزانه به ترتیب  3 هزار و 500 تن و 2 هزار تن چغندرقند از کشاورزان تحویل بگیرند و آنچه را مصرف می‌شود مصرف و مابقی را دپو کنند.

وی اظهار داشت: کارخانه قند بیستون باید 60 هزار تن و کارخانه قند اسلام‌آباد نیز 26 هزار تن چغندرقند  را ظرف مدت حداکثر تا 20 روز آینده تحویل بگیرند و همچنین سازمان جهاد کشاورزی استان هم موظف است 20 هزار تن چغندرقند را به سایر کارخانه‌های قند کشور حمل کند تا مشکل خرید چغندرقند از کشاورزان هر چه سریع‌تر رفع شود.

وی بیان داشت: خوشبختانه تولید چغندرقند در استان امسال نسبت به سال گذشته 160 هزار تن رشد دارد به‌طوری‌که تولید این محصول در سال گذشته 590 هزار تن بود اما تولید این محصول در امسال  تاکنون به 590 هزار تن رسیده  و پیش‌بینی می‌شود که خرید چغندرقند در امسال  به 750 هزار تن برسد.

رحیمی تصریح کرد: کشاورزان با زحمت و تلاش فراوان نسبت به تولیدات کشاورزی اقدام می‌کنند لذا شایسته است که قدران اقدامات ارزشمند این عزیزان باشیم و تولیدات و محصولات کشاورزی آنان را با رفتار درست تحویل بگیریم و هرگز نباید کوچک‌ترین بی‌حرمتی در حق این قشر زحمت‌کش جامعه دیده شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی