English

با تقبل یک‌تنه هزینه‌ها توسط دانشگاه رازی کرمانشاه؛

همایش بین‌المللی بزرگداشت محمد بن زکریای رازی خاتمه یافت

مراسم اختتامیه همایش بین‌المللی بزرگداشت محمد بن زکریای رازی امروز در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه رازی در شرایطی برگزار شد که به‌رغم قول مساعد دانشگاه علوم پزشکی و استانداری، تمامی هزینه‌ها را این دانشگاه تقبل کرد.

همایش بین‌المللی بزرگداشت محمد بن زکریای رازی خاتمه یافت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، همایش دوروزه بین‌المللی بزرگداشت محمد بن زکریای رازی  در سال جهانی رازی (سال ۲۰۱۷) با حضور اساتید برجسته شیمی دانشگاه‌های کشور دیروز و امروز (۲۱ و ۲۲ آذر) در دانشگاه رازی کرمانشاه  برگزار شد.

دبیر کمیته علوم انسانی همایش بین‌المللی رازی در این مراسم از محمد بن زکریای رازی به‌عنوان یک شخصیت تمدن ساز در بستر تمدن اسلامی یادکرد و افزود: شناساندن شخصیت بزرگ به جامعه می‌تواند رازی پرور باشد.

 به گفته بهرامی، با اختصاص دو پایان‌نامه دانشجویی به محمد بن زکریای رازی در دانشگاه رازی در یک سال و نیم گذشته، چاپ چهار نشریه دانشجویی شامل مقالات نوشته‌شده توسط دانشجویان و... از دیگر اقدامات انجام‌شده در دانشگاه رازی به مناسبت برگزاری همایش بزرگداشت محمد بن زکریای رازی بوده است.

وی بابیان اینکه تا قبل از اینکه این همایش را د دانشگاه برگزار کنیم پنج شش جلد کتاب بیشتر در مورد این اندیشمند در دانشگاه موجود نبود، گفت: در حال حاضر تمامی کتبی که در مورد رازی نوشته‌شده به همراه مجموعه آثار او در دانشگاه موجود است.

گفتنی است که در پایان مراسم از سخنرانان همایش نیز تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی