English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد

راه‌اندازی کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی سرپل ذهاب در روزهای آینده

محمود رضا مرادی از راه‌اندازی کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سر پل ذهاب در روزهای آینده خبر داد و گفت: این کلینیک می‌تواند درمان بیماران سرپایی را در داخل شهر پوشش دهد.

راه‌اندازی کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی سرپل ذهاب در روزهای آینده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مرادی در خصوص اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله‌زده گفت: در زلزله اخیر کرمانشاه شهرستان‌های سر پل ذهاب و ثلاث باباجانی بیشترین آسیب را دیده‌اند که با راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه و راه‌اندازی بیمارستان موقت درمان سامان‌دهی یافت و در حد قابل قبولی قرار گرفت و ارائه خدمات درمانی از سوی پرستاران و متخصصین بیمارستان‌های کرمانشاه و دانشگاه‌های معین در حال انجام است.

مرادی با اشاره به دستور سرپرست سازمان اورژانس کشور مبنی بر استقرار ۱۵ دستگاه آمبولانس از دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مناطق زلزله‌زده، تأکید کرد: سعی بر این است تعداد آمبولانس‌ها در این منطقه افزایش دهیم تا شرایط لازم برای انتقال بیماران احتمالی به جوانرود و یا کرمانشاه وجود داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از راه‌اندازی کلینیک ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سر پل ذهاب در روزهای آینده خبر داد و گفت: این کلینیک می‌تواند درمان بیماران سرپایی را در داخل شهر پوشش دهد و همچنین در حال حاضر علاوه بر مرکز درمان بستر شهرستان ثلاث باباجانی، یک بیمارستان صحرایی نیز در حال ارائه خدمات درمانی به مردم این منطقه است.

وی با اشاره به وجود یک مرکز درمان بستر در ثلاث باباجانی تا قبل از وقوع زلزله، گفت: در این مرکز پزشکان عمومی حضور داشتند و اقدامات درمانی اولیه را انجام می‌دادند و در صورت نیاز با آمبولانس بیمار را به بیمارستان جوانرود و برای انجام اقدامات تخصصی درمانی به بیمارستان کرمانشاه اعزام می‌کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه