English

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

ویژگی دهه فجر امسال ۴۰ سالگی انقلاب است

نماینده ولی فقیه دراستان کردستان اظهار داشت: ویژگی دهه فجرامسال 40سالگی انقلاب است وویژگی 40سالگی یعنی به کمال رسیدن که برهمین اساس دهه فجرامسال نقطه کمال انقلاب است.

ویژگی دهه فجر امسال 40 سالگی انقلاب است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت حماسه نهم دی و ایّام الله مبارک دهه فجر اظهار داشت: در دنیا و روزهایی که هست در کشور ما هم ایامی هست که ایام‌الله نامیده می شود و خداوند متعال هم بر یادآوری ایام‌الله تاکید دارد.

وی افزود: دشمنان اسلام در هرجایی که نور خدا باشد درصدد هستند که آن را خاموش کنند اما خدا هیچگاه نمی‌گذارد که این اتفاق رخ دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: نفاق نوعی شرک است و مسلمانان که خودباخته دشمنان اسلام باشند جزو جبهه شرک و کفر قرار می‌گیرند.

آیت‌الله شاهرودی افزود: پس از پیروزی انقلاب شاهد توطئه‌های گسترده و پیچیده استکبار علیه انقلاب بوده‌ایم و این توطئه‌ها ادامه دارد لذا باید همواره بصیرت و هوشیاری خویش را در برابر این توطئه حفظ نماییم و منویات رهبری را به عنوان چراغ مسیر مدنظر داشته‌باشیم.

وی اظهار داشت: دشمنان هیچ وقت دست از توطئه افکنی برنمی‌دارند و تا زمانی که مسلمانان را مطیع خویش نکنند دست از توطئه برنمی‌دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: هشت‌سال جنگ تحمیلی برکات بسیاری از لحاظ تربیت نیروی انسانی، مدیران کارآمد و کشف استعدادها در ایران اسلامی داشت و همین افراد زمینه‌ساز برکات و انجام کارهای بزرگ در کشور شدند و امروز نیز در عرصه جنگ نرم باید با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جوانان نخبه کشور برای تربیت مدیران آینده کشور و توسعه و آبادانی روزافزون ایران اسلامی همت گماریم.

شاهرودی افزود: فتنه ٨٨ ثمره چندین دهه برنامه‌ریزی دشمنان بود و آن‌ها برای اجرای توطئه‌هایشان از همه ابزارها استفاده می‌کنند و در راستای تحقق فتنه‌هایشان نیز از برخی افراد ناآگاه استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف فتنه‌گران در سال ٨٨ تضعیف جایگاه رهبری و خدشه‌دار کردن باورهای دینی مردم بود که به فضل الهی با جواب دندان‌شکن ملت با بصیرت ایران مواجه شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: دشمنان هر چه خواستند بر علیه آن‌ها شد و تمام تلاش آمریکا این بود که جمهوری اسلامی ایران را منزوی کنند اما توطئه‌هایشان به خودشان برگشت و در بحث فلسطین هم‌اکنون شاهد منزوی شدن آمریکا هستیم.

آیت‌الله شاهرودی افزود: فرماندهی جبهه مقاومت بر عهده ایران است و دشمنان به خوبی این را می‌دانند و هم اکنون دشمنان چاره‌ای جز تسلیم و عقب‌نشینی در برابر جبهه مقاومت ندارند.

ایشان اضافه کردند:ویژگی دهه فجرامسال 40سالگی انقلاب است و ویژگی 40سالگی یعنی به کمال رسیدن که برهمین اساس دهه فجرامسال نقطه کمال انقلاب است.

نماینده مردم کردستان درمجلس خبرگان رهبری، با اشاره اینکه باید براساس اتحاد درجهان اسلام عمل کرد اضافه نمود: روزی که اتحاد مسلمانان شکل می گیرد را می توان یوم الله دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی