English

در مراسمی؛

از فرهنگیان لرستانی مدافع حرم تقدیر شد

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد و مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، فرهنگیان آموزش و پرورش مدافع حرم اهل بیت(ع) استان تجلیل شدند.

از فرهنگیان لرستانی مدافع حرم تقدیر شد

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در این مراسم  گفت: مدافعان حرم در حقیقت مدافع ارزش‌های اسلامی و  انقلابی هستند که از اسلامیت و انسانیت دفاع کرده و می‌کنند و خدماتشان تنها دفاع از حرم یا مرزهای جغرافیایی  نیست.

امام‌جمعه خرم‌آباد به ترفندهای دشمنان اسلام علیه مسلمانان اشاره کرد و ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا در اقدامی سخیف و نابخردانه بیت المقدس را که نماد اسلام ومسلمانان جهان ،نخستین قبله گاه اسلامی و زادگاه پیامبران بزرگ الهی است،  را به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل اعلام می‌کنند و به ارزش ها و اعتقادات مسلمانان پشت می کند .

آیت الله میرعمادی با اعلام انزجار از این توطئه ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران به مرحله کمال رسیده است و اقدامات دشمنان  که زنجیره ای از توطئه ها علیه ایران است  مسئولیت و رسالت ما را  بسیار سنگین می کند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان ادامه داد: مردم ما امروز به اندازه ای  قدرت و اقتدار  دارند که این توطئه ها خود به خود  خنثی می شود. 

وی به  اقدامات تجزیه طلبانه در اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و افزود: اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران توانست تا این توطئه ها را  در نطفه  خنثی کند.

میرعمادی بخشی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون مدافعان حرم عنوان و  اضافه کرد: به عنوان یک ایرانی مسلمان باید قدردان این اقتدار و تلاش رزمندگان اسلام باشیم.

نماینده ولی فقیه ولی فقیه در لرستان در بخش دیگری از سخنان خود وظیفه معلمان را هدایت جامعه به سوی کمال عنوان کردو  اضافه کرد: معلمان باید دانش‌آموزان را در مسیر و طریق هدایت الهی قرار دهند.

امام جمعه خرم‌آباد  هدایت تکوینی  را متعلق به همه  انسان ها برشمرد و ادامه داد: همه انسان‌ها فارغ از دیدگاه، اندیشه و اعتقادی که دارند در مسیر هدایت الهی قرار می‌گیرند و علاوه بر آن،  همه موجودات هم  از  هدایت تکوینی برخوردار می شود.

امام جمعه خرم‌آباد بصیرت بخشی و بصیرت شناسی را از جمله تأکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود:  باید دشمن را به نسل جوان معرفی کرد و آنها را در برابر ترفندها و توطئه‌های دشمنان آگاه کرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان هم با  تجلیل از حرکت انقلابی مدافعان فرهنگی حرم افزود: دفاع از کشور آرمان‌ها و اعتقادات امری واجب است و دفاع مدافعان حرم به نوعی دفاع از ایده و اعتقادات اسلامی و مورد ارج و احترام است.

خدانظر دریکوند با تبریک فرا رسیدن هفته قرآن، با اشاره به توزیع 176هزار جزوه مسابقات قرآن در بین دانش‌آموزان استان، تصریح کرد:  آموزش و پرورش معتقد است که علاوه بر اینکه باید فرهنگ انس با قرآن را ترویج داد باید عمل به احکام و دستورات قرآنی را در جامعه نهادینه کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه