English

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

نامه کلانتری مجوزی برای نابودگران محیط زیست است

نماینده مردم اهواز، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: نامه محرمانه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص انتقال آب مازاد خوزستان، مجوزی برای نابودگران محیط زیست است.

نامه کلانتری مجوزی برای نابودگران محیط زیست است

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، علی ساری گفت: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با نوشتن این نامه بدون هیچ گونه ملاحظه‌ای موجب شد تا متولیان امر برای نابودی محیط زیست تلاش بیشتری کنند.

وی با بیان اینکه قسمت زیادی از تالاب شادگان خشک شده است، افزود: نمی‌دانم منظور آقای کلانتری از آب مازاد چیست؟! تالاب شادگان از چند کیلومتری سربندر شروع می‌شود و تا آبادان ادامه دارد که در گذشته این مسیر پر آب بود ولی در حال حاضر حتی یک قطره آب در این مسیر وجود ندارد.

 نماینده اهواز در مجلس با بیان اینکه نمایندگان مردم از حق خوزستانی‌ها دفاع خواهند کرد، عنوان کرد: همان گونه که این نامه موجب ابراز اعتراضات نمایندگان در شورای اداری خوزستان شد، در ادامه نیز پیگیر حق مردم خواهیم بود.

ساری بیان کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که نمایندگان خوستان انجام می‌دهند از اقدام غیرکارشناسی انتقال آب جلوگیری شود.

گفتنی است؛ اعضای مجمع نمایندگان  استان خوزستان  به نشانه اعتراض به عملکرد و نامه نگاری های رئیس سازمان محیط زیست و صدور مجوز طرح های انتقال آب از سرشاخه‌های کارون و دز واکنش نشان دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه