English

حوزه هنری کرمانشاه؛

جشنواره ملی عکاسی با موضوع زلزله و محوریت مقام معظم رهبری برگزار می‌شود

حوزه هنری انقلاب اسلامی، جشنواره ملی عکاسی با موضوع زلزله ۷.۳ ریشتر استان کرمانشاه و با محوریت حضور رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله‌زده را برگزار می‌کند.

جشنواره ملی عکاسی با موضوع زلزله و محوریت مقام معظم رهبری برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مسئول خانه عکاسان کرمانشاه با اشاره به اهمیت هنر عکاسی در انعکاس و ثبت وقایع روز جامعه و همچنین جلوه‌های ایثار و نوع‌دوستی گفت: کلیه عکاسان و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با موضوع زلزله کرمانشاه با محوریت حضور مقام معظم رهبری در این مناطق و در دو بخش حرفه‌ای و تلفن همراه به آدرس دبیرخانه‌ای جشنواره ارسال کنند.

فخرالدین دوست‌محمد خاطرنشان ساخت: حضور رهبر معظم انقلاب، ترویج فرهنگ ایثار و نوع‌دوستی، آسیب‌پذیری اقشار مختلف جامعه، اهمیت کمک‌های مردمی، ضرورت شناخت افکار عمومی در برابر این‌گونه حوادث، الگوسازی و ارائه کسب زندگی در یاری‌رساندن به هم نوعان و نقش امدادرسانی به‌موقع، محورهای این جشنواره است.

وی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا پایان سال جاری عنوان کرد و گفت: طبق نظر هیئت‌داوران به ۱۰ نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایز نفیسی اهداء خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در دو بخش حرفه‌ای و تلفن همراه به شماره تلگرام ۰۹۲۱۰۹۴۴۱۶۲ و یا به آدرس دبیرخانه به نشانی پستی: کرمانشاه- ابتدای خیابان خیام- پلاک ۴۳ - دبیرخانه مسابقه ملی ۷.۳ ریشتر ارسال کنند.

دوست‌محمد تصریح کرد: آثار برگزیده در قالب نمایشگاه‌های گروهی در وب‌سایت حوزه هنری به‌صورت مجازی به نمایش درمی‌آید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه