English

محصولات صادراتی کشاورزی کرمانشاه گواهی الکترونیکی می‌گیرند

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه گفت: امسال امکان صدور گواهی محموله‌های کشاورزی از مرز خسروی به کشور عراق به‌صورت الکترونیکی فراهم شد و این در حالی است که از مهرماه سال گذشته امکان صدور الکترونیکی در قرنطینه مرکزی استان فراهم بوده است.

محصولات صادراتی کشاورزی کرمانشاه گواهی الکترونیکی می‌گیرند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، شریفی افزود: ازاین‌پس تجار و بازرگانان می‌توانند در صورت دسترسی به اینترنت تقاضای صدور گواهی بهداشت برای محموله‌های صادراتی خود را به سامانه پایش عوامل خسارت زای کشاورزی زیرسامانه صادرات ارسال کنند.

وی دسترسی به سامانه با ارائه اصل و یا تصویر کارت ملی و بازرگانی که همان کارت پیله‌وری ممکن دانست و تصریح کرد: امکان صدور الکترونیکی گواهی بهداشت نباتی نیز به‌زودی برای سایر مرز‌های استان فراهم خواهد شد.

شریفی خاطرنشان ساخت: خدمت الکترونیکی صدور گواهی بهداشت نباتی مزایایی ازجمله دسترسی به سامانه کشوری، یکسان‌سازی فرم صدور گواهی، سهولت در صدور درخواست توسط تاجران در بازه زمانی متفاوت تا صادرات، کاهش زمان و روند فرایند کار، دسترسی کشور‌های خارجی به استعلام تائید اصالت گواهی، افزایش دقت و مستندسازی و آمارگیری ازجمله مهم‌ترین مزایای این طرح هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی