English

رئیس پلیس راه استان اصفهان:

۹ محور برف‌گیر توسط پلیس راه اصفهان پوشش داده می شود

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: ۹ محور برف‌گیر در طرح زمستانه، توسط پلیس راه اصفهان پوشش داده می شود.

۹ محور برف‌گیر توسط پلیس راه اصفهان پوشش داده می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، حسین پورقیصری در مراسم آغاز به کار رزمایش طرح زمستانه پلیس راهور ناجا اظهار داشت: به دلیل قرار گرفتن استان اصفهان در مرکزیت کشور، همه روزه شاهد عبور وسایل نقلیه بسیاری از جاده‌های این استان هستیم که اجرای طرح زمستانه راهور ناجا می‌تواند در پیشگیری و کاهش تلفات جاده‌ای استان تأثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: در طرح زمستانه سال گذشته با همکاری و مساعدت همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها شاهد کاهش چشمگیر در تلفات جاده‌ای و حوادث رانندگی بودیم.

رئیس پلیس راه استان اصفهان عنوان داشت: در همین راستا امسال نیز پلیس راه استان اصفهان در کنار سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی با ۱۵۰ گروه و ۵۰۰ نفر نیروی عملیاتی ۹ محور و گردنه برف‌گیر استان را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی تأکید کرد: طرح زمستانه از امروز تا ۲۰ اسفند ماه در تمامی جاده‌های استان به ویژه محورها و گردنه‌های برف‌گیر اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه امید رانندگان در صورت بروز هرگونه حادثه و مشکلی در جاده‌ها به نیروهای طرح زمستانه است، تصریح کرد: شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیس به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به مردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی