English

تعامل سازمان تبلیغات و حوزه علمیه در برگزاری کارگاه‌های آموزشی

حجت‌الاسلام دارابی، تبلیغ حکیمانه دین را در فضای حقیقی و مجازی از ماموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که تعامل این دو نهاد حوزوی در برگزاری کارگاه‌های آموزشی آثار و برکات خوبی داشته باشد.

تعامل سازمان تبلیغات و حوزه علمیه در برگزاری کارگاه‌های آموزشی

به گزارش خبرگزاری موج از قم، معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی به همراه دو تن از کارشناسان اداره کل آموزش‌های تخصصی سازمان و عبدالعلی براتی کارشناس آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی قم صبح امروز با حجت‌الاسلام مهدی کشوری مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی حوزه‌های علمیه دیدار کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام کشوری گزارشی از روند متمرکزشدن آموزش‌های مهارتی در حوزه، برگزاری دوره‌های مختلف آموزش‌های کاربردی و مهارتی و ظرفیت‌های این مجموعه برای تعامل با سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کرد.

وی گفت: سه مأموریت مهم بر عهده مرکز آموزش‌های کاربردی و مهارتی گذاشته شده که شامل برگزاری دوره‌های مهارتی که طرح آن در معاونت‌های حوزه آماده می‌شود، برگزاری دوره‌های مهارتی برای تمامی مراکز تخصصی و مدارس علمیه کشور و کمک‌کردن به توانمندسازی و ارتقای سطح مهارتی طلاب حوزه است.

حجت‌الاسلام کشوری از راه‌اندازی اولین سامانه آموزش‌های غیرحضوری طلاب با رویکرد مهارتی و کاربردی خبر داد و افزود: سوابق مهارتی طلاب در این سامانه ثبت می‌شود.

حجت‌الاسلام دارابی نیز در این دیدار آموزش‌های کاربردی و مهارتی به طلاب را نیاز روز جامعه اسلامی دانست و افزود: سازمان تبلیغات اسلامی به دلیل این که یک نهاد حاکمیتی است، مدیریت فرهنگی و تبلیغی انجام می‌دهد.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: حدود ۳ هزار و ۵۰۰ روحانی مستقر در مناطق محروم و روستایی کشور وجود دارند که علاوه بر فعالیت تبلیغی، فرهنگی و مشاوره‌ای در فعالیت‌های عمرانی و اقتصادی هم مشارکت دارند.

وی افزود: حدود ۲۰ هزار امام جماعت در مساجد، مدارس و مراکز دولتی فعالیت دارند و می‌توان آموزش‌های کاربردی و مهارتی را در شبکه تبلیغی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی با همکاری مرکز آموزش‌های مهارتی اجرایی کرد.حجت‌الاسلام دارابی، تبلیغ حکیمانه دین را در فضای حقیقی و مجازی از ماموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که تعامل این دو نهاد حوزوی در برگزاری کارگاه‌های آموزشی آثار و برکات خوبی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه