English

معاون استاندار کرمانشاه:

روزمرگی آفت پژوهش‌های استان محور است

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: طرح‌های پژوهشی باید بر اساس نیازهای ضروری استان انتخاب‌شده و مشکلی از مشکلات استان را رفع کند.

روزمرگی آفت پژوهش‌های استان محور است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رضا رحیمی در کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان بابیان اینکه باید روزمرگی را کنار گذاشت، گفت: پژوهش باید باهدف شناسایی و رفع مشکلات موجود انجام شود.

وی بابیان اینکه در حوزه‌های مختلف خصوصاً در بخش کشاورزی ظرفیت‌های بزرگی برای انجام کارهای پژوهشی در استان داریم، اظهار کرد: یکی از زمینه‌هایی که در حوزه کشاورزی می‌توان روی آن کار تحقیقاتی کرد، تولید بذور هیبرید است که می‌تواند ثروت آفرینی خوبی برای استان به همراه داشته باشد.

رحیمی از محققین دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی خواست در حوزه تحقیقات کشاورزی فعالانه‌تر عمل کنند.

معاون استانداری کرمانشاه همچنین بر استفاده از توان محققین داخل استان برای اجرای طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی تأکید کرد و گفت: در استان دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی خوبی داریم که باید از ظرفیت آن‌ها برای اجرا طرح‌ها استفاده کرد.

وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست از ظرفیت دستگاه‌های ملی مربوطه برای افزایش اعتبارات طرح‌های پژوهشی خود استفاده کنند.

معاون استانداری کرمانشاه بابیان اینکه باید از ظرفیت بخش‌های غیردولتی هم در پیشبرد طرح‌های پژوهشی استفاده کنیم، گفت: باید بخش‌های غیردولتی نظیر پتروشیمی‌ها و پالایشگاه را تشویق کنیم در امر پژوهش سرمایه‌گذاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه