English

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

گروهای جهادی ذخایر ارزشمند نظام هستند

مجتبی بیاتی گفت: تقوای اجتماعی از شاخصه‌های فرد انقلابی است که باعث می‌شود نسبت به دیگران بی‌تفاوت نباشد و نمود آن پس از وقوع زلزله دیده شد که مردم در سراسر کشور احساس مسئولیت کردند و برای کمک‌رسانی پای‌کار آمدند.

گروهای جهادی ذخایر ارزشمند نظام هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم استان افزود: شاید گروه‌های جهادی اولین گروهی بودند که در مناطق آسیب‌دیده حضور یافتند و به‌صورت خودجوش درزمینهٔ های مختلف عمرانی، فرهنگی و امدادرسانی از سراسر کشور به زلزله‌زدگان کمک کردند که بایستی از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

وی بابیان این مطلب که گروه‌های جهادی ذخایر ارزشمندی برای نظام هستند، افزود: فضایی که بر روحیه جهادی ما حاکم است ناشی از تفکر انقلابی گری است و ما ارزشی با عنوان روحیه انقلابی گری در جامعه داریم.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: واقعیتی که از ابتدایی خلقت بشر تاکنون می‌بینیم مبارزه حق علیه باطل است و اگر تاریخ را ملاحظه کنیم شاهد این هستیم که همواره مبارزه‌ی حق علیه باطل بوده است.

 بیاتی بابیان این مطلب که همواره روحیه انقلابی گری در مبارزه‌ی حق و باطل حاکم بوده است، تصریح کرد: در عصر حاضر هم نماد مبارزه حق علیه باطل در پیروزی انقلاب اسلامی پدیدار شده است.

وی گفت: ما در جامعه با تفکر انقلابی گری مواجه هستیم و بایستی آن را حفظ کنیم ایمان و عمل صالح در تفکر انقلابی گری باعث می‌شود که ملت در میدان عمل کنید مقاومت پایدار و ثابت‌قدم بمانند و استقامت داشته باشند.

 این مسئول بابیان این مطلب فرد انقلابی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری دارای شاخصه‌های است، افزود: اولین مشخصه‌ی فرد انقلابی پایبند به مبنا و اساس ارزش‌های اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است و به آن‌ها عمل کند.

بیاتی تصریح کرد: فرد انقلابی همت بلند برای رسیدن آرمان‌ها دارد که محافظه‌کاری و ناامیدی از شاخصه‌های فرد انقلابی نیست چراکه این فرد همت بلندی که دارد مدنظر اسلام و نظام جمهوری اسلامی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان اظهار کرد: شاخصه‌ی دیگر فرد انقلابی پایبند به استقلال در دو بعد فرهنگی و اقتصادی است و فردی که مقید به چنین تفکری باشد استقلال را در این دو بخش مدنظر قرار می‌دهد که یادگیری سبک زندگی غربی در تفکر انقلابی معنا ندارد و در بعد استقلال اقتصادی دارای تفکر اقتصاد مقاومتی است که واردات کالا در تفکر این شخص جایی ندارد.

 بیاتی با اشاره به اینکه فرد انقلابی دشمن‌شناس است و در مقابل آن حساس است، اظهار داشت: فرد انقلابی حرکات دشمن را می‌بیند و می‌داند که دشمنان برای براندازی نظام هزینه می‌کنند و آن‌ها را رصد می‌کند که علاوه بر تقوای دینی دارای تقوایی اجتماعی است و نمی تواند شاهد انجام منکرات در سطح جامعه باشد و نسبت به آن تفاوت عمل کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه