English

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش استان به موج خبر داد؛

حضور ۴ بانوی خراسان رضوی در سمینار بین المللی مربیگری جودو

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی از حضور 4 بانوی استان در سمینار بین المللی مربیگری زیر نظر مدرس بلژیکی فدراسیون جهانی جودو در تهران خبر داد.

 حضور 4 بانوی خراسان رضوی در سمینار بین المللی مربیگری جودو

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، حسین محمودی گفت: سمینار بین المللی مربیگری جودو در بخش آقایان و بانوان با حضور «الکساندر جاتسکویچ» مدرس بین المللی فدراسیون جهانی در روزهای 19 و 20 آذر ماه در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد.

وی با اشاره به حضور 4 مربی بخش بانوان استان در این سمینار بین المللی، افزود: آذر دلقندی، تکتم بیدل، سکینه قزی و فاطمه تجربه از مربیان ارزنده این بخش در این اردو شرکت کردند و با آخرین تکنیک های استاندارد آموزش و مربیگری و قهرمانی پروری روز دنیا در رشته جودو را فراگرفتند.

رئیس هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی به حضور مهدی وحدتی یکی از مربیان بخش آقایان مشهد در این سمینار اشاره و بیان کرد: متاسفانه علی رغم دارا بودن سهیمه و اعلام قبلی استقبال چندانی از سوی مربیان بخش آقایان از این دوره آموزشی نشد.

وی خاطر نشان کرد: مربیانی از سایر کشورهای آسیایی چون سنگاپور، افغانستان، عراق، بوتان و چند کشور دیگر و همچنین مربیان پیشکسوت و ارشد فدراسیون کشور نیز در این سمینار 2 روزه بین المللی شرکت داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه