English

سرمربی تیم بسکتبال یس‌آل گرگان:

بازیکنان ما جنگیدند و پیروز شدند/داوری مسابقه مشکلی نداشت

سرمربی تیم بسکتبال یس‌آل گرگان گفت: تیم ما خوب جنگید و پیروز شد و در این دیدار اشتباه داوری ندیدیم و داور آن چیزی را که دید سوت زد و ما در بازی رفت می‌توانستیم اعتراض کنیم که اعتراض نکردیم، هرچند حق ما بود.

بازیکنان ما جنگیدند و پیروز شدند/داوری مسابقه مشکلی نداشت

به گزارش خبرگزاری  موج، صالح مخدومی پیش از پیروزی تمش برابر تیم نیروی زمینی در خانه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوبی بود و خدا کمک کرد و بچه‌ها زحمت کشیدن و بازی را بردیم.

سرمربی تیم بسکتبال یس‌آل گرگان تاکید کرد: بازی را خوب آغاز نکردیم و اختلاف زیاد شد اما با وقت استراحت نفسی گرفتیم و تیم توانست بازی را در دست گرفت و در پایان بازی کاملا در کنترل ما بود.

اشتباهات داوری

وی درباره اشتباهات داوری هم تصریح کرد:همه ما اشتباه می‌کنیم و بازیکنان و مربیان و داور هم می‌تواند اشتباه کند اما من امروز اشتباه داوری ندیدیم و داور آن چیزی را که دید سوت زد و ما در بازی رفت می‌توانستیم اعتراض کنیم که اعتراض نکردیم هرچند حق ما بود.

مخدومی درباره بازی هم گفت: بچه های ما امروز خیلی تلاش کردند، هر چند کامیار صادق‌زاده را به علت مصدومیت نداشتیم اما جوانان ما خوب عمل کردند وخوب جنگیدن و پیروز شدند و تیم ما به سمت شکل‌گیری دفاع خوب می‌رود تا همان چیزی که ما انتظار داریم شود.

سرمربی تیم یس آل گرگان اظهار داشت: ما در بازی بعدی به مصاف مهرام تهران می رویم و به این دیدار می رویم که بجنگیم.

در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور عصر امرو دو تیم یس‌آل گرگان و نیروی زمینی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان یس‌آل گرگان با نتیجه 69 بر 62 برابر نیروی زمینی پیروز شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی