English

نماز باران در اصفهان اقامه می‌شود

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی‌بن‌جعفر(ع) اصفهان گفت: نماز طلب باران صبح روز جمعه 24 آذر ماه به امامت آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی‌بن‌جعفر(ع) اصفهان اقامه می‌شود.

نماز باران در اصفهان اقامه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، بهزاد صبری بیان کرد: ساعت 9:30 صبح جمعه 24 آذر ماه برای نزول رحمت الهی و آمدن باران در اصفهان نماز استسقاء یا همان نماز طلب و درخواست نزول باران و رحمت الهی به امامت آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان در حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی‌بن‌جعفر(ع) اصفهان خوانده می‌شود.

وی در بیان کیفیت نماز باران افزود: نماز باران مثل نماز عید دو رکعت است، در رکعت اول 5 قنوت و رکعت دوم‌ 4 قنوت دارد و بهتر است که با جماعت‌ و مردم برای اقامه این نماز 3 روز روزه بگیرند و با دهان روزه این نماز خوانده شود.

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت زینب بنت موسی‌بن‌جعفر(ع) اصفهان با بیان اینکه این نماز براى جلب رحمت پروردگار است و بهتر است فرزندان را نیز همراه خود بیاوریم، گفت: در مستحبات نماز امورى ذکر شده که همه حالت رقت و زارى و نیاز بندگان را می‌‌رساند تا جلب رحمت کند و قطعاً خداوند بخشنده و مهربان است و ما وظیفه داریم تا به درگاه خداوند دعا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه