English

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در مراسم لغو روادید؛

اتباع خارجه از ۲۲ بهمن با خودروی شخصی می توانند وارد مرز شلمچه شوند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: از دبیر شورای مناطق آزاد تقاضا داریم که به وزارتخانه ها اطلاع دهند ما در منطقه آزاد اروند آمادگی برگزاری سمینارهای بین المللی را بدون دریافت ویزا خواهیم داشت.

اتباع خارجه از ۲۲ بهمن با خودروی شخصی می توانند وارد مرز شلمچه شوند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، اسماعیل زمانی در مراسم رونمایی لغو روادید که با حضور ا حضور مرتضی بانک، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و سرکنسولگری عراق، امروز (20 آذر )برگزار شد، اظهار داشت: لغو روادید برای اتباع خارجه از مزایای قوانین مربوط به مناطق آزاد است .

وی افزود: از دبیر شورای مناطق آزاد تقاضا داریم که به وزارتخانه ها اطلاع دهند ما در منطقه آزاد اروند آمادگی برگزاری سمینارهای بین المللی را بدون دریافت ویزا خواهیم داشت، از ۲۲ بهمن ماه اتباع خارجه می توانند با خودروی شخصی وارد مرز شلمچه شوند.

زمانی تصریح کرد: منطقه آزاد اروند با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا، استقرار نهادهای امنیتی و با توجه به فراهم بودن زیرساخت های لازم، آمادگی کاملی برای عملیاتی شدن  لغو رواید اتباع خارجی را دارد.

وی با اشاره به  بخش اقامت،بیان داشت:  هتل های خوبی در نظر گرفته شده است و آموزش های لازم برای نحوه برخورد با اتباع نیز انجام می شود، همچنین قراراست  نقشه ها و علائم راهنمایی  در سطح شهر به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی که حاوی اطلاعات عمومی و معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری منطقه و محدوده جغرافیایی منطقه ازاد اروند است تهیه می شود.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: لغو روادید امتیازی برای سرمایه گذاران است چرا که امکان تردد نیروهای تخصصی آنها نیز فراهم شود.

گفتنی است: ورود بیشتر مسافران، و توسعه گردشگری و توریسم درمانی از دیگر امتیازات اجرایی شدن این قانون در منطقه آزاد اروند است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی