English

رئیس پلیس فتا هرمزگان:

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان هرمزگانی

رئیس پلیس فتا استان از دستگیری عامل برداشت غیر مجاز از حساب خبر داد و گفت: با توجه به اطلاع رسانی‌های فراوانی که در سطح کشور شده است ولی باز شاهد هستیم که شهروندان به راحتی به دیگران اعتماد و کارت بانکی خود را در اختیار آنان قرار میی دهند.

دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان هرمزگانی

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ "علی اصغر افتخاری"، گفت: درپی مراجعه یکی از شهروندان هرمزگانی به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: برابر اظهارات شاکی، فرد یا افراد ناشناسی به صورت اینترنتی مبلغ 66 میلیون ریال از حسابش برداشت کرده اند که در ادامه با بررسی حساب شاکی توسط کارشناسان این پلیس، مشخص شد برداشت در قالب خرید اینترنتی بوده است.

رئیس پلیس فتا هرمزگان اذعان داشت: در بررسی های اولیه مشخص گردید متهم از هویت جعلی برای کلاهبرداری نموده که با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم به هویت "س.ش" شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ افتخاری گفت: در بازجویی بعمل آمده از متهم، به بزه انتسابی معترف و بیان داشت با توجه به اینکه کارت بانکی شاکی در اختیارش بوده رمز دوم آن را فعال و اقدام به خرید اینترنتی کرده است.  

وی بیان داشت: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند به راحتی به افراد اعتماد ننمایند چراکه این اعتماد در فضای مجازی می‌تواند خساراتی را برای آنها بوجود آورد.

این مسئول انتظامی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مواجه با موارد مشکوک می توانند آن را از طریق سایت پلیس فتا یا با شماره تلفن‌های 63-07621821960  اطلاع رسانی نمایند، گفت: شهروندان کارت بانکی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهند و به صورت دوره‌ای رمزهای بانکی خود را تغییر نمایند؛ همچنین SMS بانک خود را فعال نمایند تا متوجه هرنوع تراکنش بشوند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه