English

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان:

پرداخت کمک‌هزینه شرکت در نمایشگاه پرادکسپو روسیه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان از اعطای یارانه کمک‌هزینه شرکت در نمایشگاه غذایی پرادکسپو روسیه به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان خبر داد.

پرداخت کمک‌هزینه شرکت در نمایشگاه پرادکسپو روسیه

به گزارش خبرگزاری موج، سید امیر امیری زاد از اعطای یارانه کمک‌هزینه شرکت در نمایشگاه غذایی پرادکسپو روسیه به واحدهای تولیدی کوچک و متوسط  استان خبر داد و افزود: در راستای کمک به امر بازاریابی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط، یارانه کمک‌هزینه برای شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری پنجمین همایش فرصت‌های تجاری در حوزه صنایع غذایی که هم‌زمان با نمایشگاه غذایی پرادکسپو روسیه برگزار می‌شود، واحدهای تولیدی استان می‌توانند از این ظرفیت برای معرفی محصولات خود شرکت نمایند.

امیری زاد تصریح کرد: 50 درصد از هزینه‌های اعزام تا سقف 50 میلیون ریال و 50 درصد از هزینه‌های شرکت در نمایشگاه تا سقف 50 میلیون ریال به واحدهای شرکت‌کننده در این راستا پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هرمزگان، شرکت در نمایشگاه‌ها را لازمه واحدهای تولیدی دانست و اظهار کرد: واحدهای تولیدی برای معرفی محصولات خود نیاز به بازاریابی با متد روز دارند که شرکت در نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی را برای این عزیزان فراهم کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه