English

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه:

زلزله ۳۰ میلیارد ریال به اماکن ورزشی کرمانشاه خسارت وارد کرد

ارسلان حسینی گفت: تاکنون تعداد 40 کانکس، بیش از 4 هزار تخته پتو و چادر، بیش از 1000 ست لباس گرم،بیش از 4000 پک غذایی و... در مناطق زلزله‌زده توزیع‌شده است و کماکان ادامه دارد.

زلزله 30 میلیارد ریال به اماکن ورزشی کرمانشاه خسارت وارد کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرکل ورزش و جوانان استان ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از هم استانی‌های عزیز در این حادثه تلخ گفت:جامعه ورزش استان کرمانشاه از همان لحظات ابتدایی در کنار زلزله‌زدگان حضور یافت و کار امدادرسانی و کمک‌رسانی را با جدیت آغاز کرد.

حسینی در پاسخ به سؤالی در خصوص وضعیت اماکن ورزشی پس از زلزله اخیر گفت: متأسفانه بخش عمده‌ای از اماکن ورزشی ما در زلزله آسیب‌دیده‌اند که برای بازسازی و مرمت به حدود سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایجاد شورونشاط اجتماعی پس از زلزله در مناطق آسیب‌دیده را رویکرد مهم این اداره کل نام برد و گفت: به همین منظور تیم‌های ملی و کشوری و چهره‌های ورزشی شاخصی به استان سفر کردند و با حضور در کنار زلزله‌زدگان به سهم خود تلاش کردند از آلام مردم بکاهند.

وی با تقدیر از بسیج عمومی مردمی در راستای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان، از تلاش‌های استاندار محترم،نمایندگان و مدیریت بحران و دستگاه‌های نظامی و انتظامی نیز قدردانی کرد و در خصوص تفکیک ورزش و جوانان در این سازمان گفت: به‌رغم اینکه در وزارت ورزش و جوانان توجه خوبی به موضوع جوانان می‌شود اما اعتقادداریم این تفکیک موضوع درستی است که باید سریع‌تر اتفاق بیفتد.

وی به عملکرد 100 روزه ورزش استان نیز اشاره کرد و گفت:در بخش‌های مختلف ورزش و جوانان عملکرد خوبی داشته‌ایم و در بخش‌های مختلف گام‌های خوبی در راستای توسعه ورزش و توجه به موضوع جوانان صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به استقبال از قهرمانان و حضور در منزل قهرمانان و پیشکسوتان اشاره کرد و گفت :در 100 روز اخیر بیش از 45 دیدار و تجلیل در منزل قهرمانان و پیشکسوتان ورزش داشته‌ایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه