English

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

وزیر سابق اطلاعات روز نهم دی در جمع مردم رشت سخنرانی می کند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات در روز نهم دی در رشت خبر داد.

وزیر سابق اطلاعات روز نهم دی در جمع مردم رشت سخنرانی می کند

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، پیش از ظهر امروز دومین نشست استانی ستاد بزرگداشت یوم الله نهم دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری، موارد و دستور العمل های مصوب را به نمایندگان دستگاه های حاضر در جلسه ابلاغ کرد.

وی با انتقاد از اینکه چرا عده ای هنوز از به زبان آوردن واژه فتنه ابا دارند افزود: هنوز عده ای فتنه 88را با عباراتی چون اتفاق 88، فاجعه88، مساله88، سوتفاهم88 و...به زبان می آورند؟... در حالی که فتنه 88،سوتفاهم، مساله، فاجعه، اتفاق نبود بلکه فتنه ای بود که مستقیما دل نظام را هدف گرفته بود.

اشجری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد حرکت خودجوش مردم رشت در روز 8 دی سال 88 خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری رشت جزو معدود مناطقی بود که یک روز زودتر از حرکت خودجوش ملت در هشتم دی ماه 88به صحنه حضور مردم در مقابل فتنه گران تبدیل شد.

وی با بیان اینکه امسال نیز همچون سال های گذشته برنامه های ویژه ای برای شناساندن حماسه 9 دی به نسل جدید در نظر گرفته شده است افزود:

امسال به دلیل تقارن ۸ دی با روز جمعه ویژه برنامه حماسه نهم دی در گیلان همزمان با سراسر کشور در صبح روز ۹ دی برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: امسال مراسم روز بصیرت، ساعت 10صبح روز 9دی، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی، وزیر سابق اطلاعات در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می شود.

وی نامگذاری برخی از معابر و خیابانهایی را که طبق مصوبه شورای شهر قرار بود باعنوان 8دی و 9 دی نامگذاری شود به مسئولان حاضر در جلسه گوشزد کرد.

به گزارش موج، فعال شدن پایگاه های مجازی مرتبط با موضوع حماسه نهم دی ماه، برگزاری مسابقات ویژه، تبلیغات محیطی و فضا سازی، صدور بیانیه، هماهنگی با ائمه جماعات بقاع متبرکه جهت تبیین حماسه بزرگ نهم دی، برگزاری کرسی های ازد اندیشی در دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی، فعالیت خبری رسانه ها به ویژه صدا و سیمای گیلان و... از جمله موارد پیشنهادی در جلسه مذکور بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه