English

تولیدات حوزه هنری کردستان؛

عروس باران و مردی که یادش می رفت نفس بکشد درجشنواره ملی فیلم امید

دو فیلم کوتاه «عروس باران» به کارگردانی آکو زندکریمی و «مردی که یادش می رفت نفس بکشد» به کارگردانی سامان حسین پور به بخش پایانی نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه «امید» راه یافتند.

عروس باران و مردی که یادش می رفت نفس بکشد درجشنواره ملی فیلم امید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، ایرج کاکی مدیر امور فرهنگی وهنری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان ضمن اعلام این خبر گفت: نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه امید توسط سازمان مدیریت بحران کشور با همکاری اداره کل مدیریت بحران استان یزد با موضوع های، حوادث، آگاهی از مخاطرات، ارتقای تاب آوری جامعه، افزایش امید، ترویج فرهنگ ایمنی، کاهش خطر پذیری بلایای طبیعی، مدیریت بحران و رفتار انسانها در بحران از 3 تا 5 دیماه 96 در شهرتاریخی یزد برگزار می گردد.

وی افزود در این جشنواره که دردو بخش داستانی و مستند برگزارمی گردد در بخش داستانی بر اساس رأی هیئت انتخاب متشکل از آقایان اسماعیل میهن دوست، بهمن ارک و پرویز جاهد از بین 338 اثر ارسالی 13 اثر به بخش نهایی راه پیدا نمود که در این بین فیلم «مردی که یادش می رفت نفس بکشد» به نویسندگی و کارگردانی سامان حسین پور تولید حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به رقابت با دیگر آثار راه یافته می پردازد.

کاکی افزود: در بخش آموزشی و تلویزیونی در دو ساختار انیمیشن و سایر ساختارهای تلویزیونی از بین 167 اثر ارسالی براساس آرای هیئت انتخاب متشکل از آقایان احمد پهلوانیان، بهرام عبدالحسینی، محمد منتظر حجت و مسعود فروتن 16 اثر به بخش نهایی راه پیدا نمودند که در این بین فیلم «عروس باران» به نویسندگی و کارگردانی آکو زندکریمی تولید حوزه هنری استان کردستان نیز به چشم می خورد.

وی گفت: مراسم اختتامیه جشنواره ملی امید 5 دی ماه همزمان با روز ملی ایمنی در برابر زلزله و سالروز زمین لرزه بم در سال 1382 در شهر یزد برگزار می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه