English

رئیس پارک علم و فناوری گیلان خبر داد

برپایی هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در تهران

رئیس پارک علم و فناوری گیلان از برگزاری هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران و با حضور ۱۹۳ دانشگاه، پژوهشگاه، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و همچنین تعداد قابل توجهی از مراکز صنعتی و دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.

برپایی هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در تهران

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مجید متقی طلب در آستانه برپایی هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، درخصوص چگونگی برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه امسال از تاریخ ۲۲ الی ۲۶ آذرماه ۱۳۹۶، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران و با حضور ۱۹۳ دانشگاه، پژوهشگاه، پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد، و همچنین تعداد قابل توجهی از مراکز صنعتی و دستگاه‌های اجرایی، برپا می‌شود.

وی درباره عملکرد فن بازار و وضعیت قراردادهای منعقد شده سال گذشته، عنوان کرد: از مجموع کل قراردادهای مبادله شده در سال گذشته، ۸۷ درصد از آن اجرا شده و یا در حال اجرا است.

دبیر اجرایی هجدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، اظهار امیدواری کرد شاهد افزایش انعقاد قراردادهای فروش محصولات دانش بنیان در نمایشگاه امسال باشیم.

وی با اشاره به طرح‌های ثبت شده در سامانه ایران تک‌هاب گفت: امسال از موسسات دولتی و خصوص ۳۴۴۱ طرح در سامانه ایران تک‌هاب ثبت شده که از این تعداد، ۵۰ درصد متعلق به دانشگاه‌ها، ۱۶ درصد مربوط به پارک‌های علم و فناوری کشور، ۱۱ درصد متعلق به مراکز رشد و پژوهشگاه‌ها ۹درصد است و سایر موسسات غیر دولتی و خصوصی نیز ۱۴ درصد از مجموع طرح‌های ثبت شده را به خود اختصاص داده‌اند.

متقی طلب با اشاره به حضور کشورهای دیگر در این دوره از نمایشگاه گفت: در نمایشگاه سال جاری شرکت‌ها و موسسات دانشگاهی و سرمایه‌گذار از کشورهایی چون پاکستان، آذربایجان، قزاقستان و قرقیزستان نیز حضور دارند.

وی افزود: همچنین از سفرا و نمایندگان کشورهای خارجی و موسسات بین‌المللی مستقر در تهران جهت بازدید نمایشگاه دعوت به عمل آمده تا ضمن انجام مذاکرات، زمینه‌های توسعه روابط علمی و فناوری بین دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فناوری ایران با مراکز تحقیقاتی خارج از کشور نیز فراهم شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه