English

پلیس و آموزش و پرورش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به صورت هدفمند تلاش می کنند

آموزش و پرورش با ورود به حوزه تخصصی آسیب های اجتماعی امروز نقطه زنی کرده و مشکلات را منطقه ای دنبال می کند تا بتواند با کمک کارشناسان خود و کارشناسان پلیس و مشاوره های متعدد نتایج بهتری را برای بهبود و اصلاح رفتار به وجود آورد.

پلیس و آموزش و پرورش برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی به صورت هدفمند تلاش می کنند

به گزارش خبرگزاری موج از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم در جلسه تعاملی و دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از زحمات آموزشگاه های استان که تعامل و همکاری بسیار خوبی در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی از طریق کارشناسان پلیس داشتند، گفت: پلیس و آموزش و پرورش هر دو با ایجاد ظرفیت های بالقوه در زمینه پیش بینی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به طور هدفمند توانسته اند مشکلات اجتماعی حوزه دانش آموزی را به خوبی رصد کرده و در این زمینه از طریق کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات این فرماندهی در حوزه فضای مجازی و دیگرکارشناسان حوزه آسیب های اجتماعی به خصوص ارائه مشاوره به خانواده ها موفق عمل کنند.

وی با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام (ص) که می فرماید" هر کس که راهی را برود برای به دست آوردن علم، خداوند راه رسیدن به بهشت را برای او هموار می کند و برتری عالم نسبت به عابد مثل برتری ماه است نسبت به ستارگان در شب بدر". گفت: راه و طریق علم آموزی و تعلیم و تربیت آن قدر مهم است که همه ما نیاز به پیمودن آن داشته و در این زمینه وظیفه داریم آگاهی های مردم به خصوص دانش آموزان را در حوزه آسیب های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی افزایش دهیم که آنها در دام شیادان نیفتند.

سرهنگ صادقی خاطرنشان کرد: امیدواریم این تعامل بتواند منشاء خدمات عظیم در حوزه تعلیم و تربیت شود چرا که هدف پلیس و آموزش و پرورش تزکیه نفس و علم آموزی است و در این دو کار هر دو نهاد توفیقات خوبی داشته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این دیدار ضمن اشاره به اثربخش بودن اقدامات اجتماعی پلیس گفت: بحمدالله پلیس در زمینه آسیب شناسی و آسیب زدایی از جامعه در سال های اخیر اقدامات خوبی را انجام داده از جمله خدمات مشاوره ای که به صورت رایگان ارائه می کند.

"شیخ الاسلام" تصریح کرد: ما به هیچ وجه هدفمان تملک نیست بلکه تعلق است که ما را مجاب می کند تا خدمت بیشتری را ارائه داده و انرژی مضاعفی به معلمان ما می دهد و آنها برای علم آموزی جامعه تلاش بیشتر می کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان داشت: آموزش و پرورش با ورود به حوزه تخصصی آسیب های اجتماعی امروز نقطه زنی کرده و مشکلات را منطقه ای دنبال می کند تا بتواند با کمک کارشناسان خود و کارشناسان پلیس و مشاوره های متعدد نتایج بهتری را برای بهبود و اصلاح رفتار به وجود آورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه