English

رئیس اتاق بازرگانی اهواز؛

فرصت طلایی برای شرکت های خوزستانی در نمایشگاه صنایع و تولیدات قطر ۲۰۱۸

رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: عرضه همه تولیدات از جمله مواد غذایی، صنایع، ساختمان و سایر محصولات در نمایشگاه صنایع و تولیدات قطر 2018 ، فرصت مناسبی برای حضور شرکت‌های خوزستانی است.

فرصت طلایی برای شرکت های خوزستانی در نمایشگاه صنایع و تولیدات قطر 2018

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، شهلا عموری با اشاره به تاکید استاندار خوزستان در خصوص شروع فعالیت گسترده در بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس و روسیه و تعیین استان خوزستان به عنوان استان معین کشور کویت، اظهار کرد: متاسفانه نتوانستیم هیاتی را به کویت اعزام کنیم اما در کشورهای قطر و عمان اقدامات خوبی داشتیم.

عموری اضافه کرد: با اعزام  دو هیات به کشور عمان و یک هیات تجاری به کشور قطر توانستیم  نتایج خوبی را کسب کنیم  و ارتباطاتی با این دو کشور برقرار شد.

وی گفت: لزوم راه‌اندازی خط کشتیرانی برای تسهیل صادرات و تردد به این کشورها در این سفرها مشخص شد و هر دستاوردی که حاصل شده است نتیجه تلاش جمعی و همکاری بخش خصوصی و دولتی بوده است.

وی با تاکید بر نمایشگاه صنایع و تولیدات قطر در بهمن ماه سال جاری، عنوان کرد: از آنجایی که ارتباط کشور قطر با کشورهای امارات و عربستان که حدود یک سوم واردات قطر از این کشورها بود باید بعنوان یک فرصت نهایت استفاده را کرد اما با عجول بودن  بخش خصوصی در این زمینه متاسفانه برخی کالاها با بسته‌بندی نامناسب به کشور قطر صادر شد.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز ادامه داد: در نمایشگاه مواد غذایی قطر در ماه گذشته از حدود 50 شرکت ایرانی حاضر در این نمایشگاه تقریبا 47 شرکت قراردادی با طرف قطری خود منعقد کردند و از این لحاظ نمایشگاه پرباری بود.

وی خاطر نشان کرد: در نمایشگاه بهمن ماه در قطر نیز فرصت خوبی است که شرکت‌های خوزستانی حضور یابند چرا که فضای نمایشگاهی 250 متری برای استان خوزستان تقاضا دادیم و امیدواریم از این فضا استفاده بهینه شود.

عموری گفت: زمان برگزاری این نمایشگاه در تاریخ 17 تا 19 بهمن است که در این نمایشگاه همه تولیدات از جمله مواد غذایی، صنایع، ساختمان و سایر محصولات عرضه می‌شود و فرصت مناسبی برای حضور شرکت‌های خوزستانی در این نمایشگاه است.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز در پایان گفت: در نمایشگاه صنایع و تولیدات قطر 2018 به ازای هر 10 متر، برای یک نفر هتل و ویزا در نظر گرفته می‌شود که شاید به توافق برسیم که دو نفر به ازای هر 10 متر هتل و ویزا بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه