English

به میزبانی سنندج:

مسابقات تنیس روی میز بزرگسالان و زیر ۲۱ سال کشور برگزار می شود

مسابقات انفرادی تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان و زیر 21 سال کشور از روز 27 آذرماه به مدت پنج روز با حضور استان های سراسر ایران در شهرستان سنندج برگزار می شود.

مسابقات تنیس روی میز بزرگسالان و زیر 21 سال کشور برگزار می شود

به گزارش خبرنگارخبرگزاری موج، مسابقات انفرادی تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان و زیر 21 سال کشور از روز 27 آذرماه به مدت پنج روز با حضور استان های سراسر ایران در شهرستان سنندج برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها از روز 26 آذرماه با ورود به شهر سنندج از سوی مسئولان برگزار کننده پذیرش خواهند شد.

مسابقات در رده سنی زیر 21 سال از صبح روز 27 آذرماه آغاز می شود و شرکت کنندگان به مدت دو روز با انجام دیدارهای فشرده به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین رقابت های بخش بزرگسالان از روز 28 آذرماه شروع خواهد شد که تا روز یکم دی ماه با حضور مدعیان و پینگ پنگ بازان مطرح کشور پیکار می کنند.

بازیکنان شرکت کننده در مسابقات بزرگسالان و زیر 12 سال در گروه های 3 یا 4 نفری به صورت مجزا قرعه کشی و براساس آخرین رنکینگ ملی بزرگسالان انجام می شود که در پایان مرحله گروهی از هر گروه دو بازیکن به مرحله حذفی راه پیدا خواهد کرد .

مسابقات انفرادی تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان و زیر 21 سال کشور طی روزهای 27 آذرماه تا یکم دی در سالن ورزشی کمیته امدادامام(ره) واقع در شهرک قار سنندج برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه