English

معاون رئیس‌جمهور در سومین روز حضور در سرپل ذهاب؛

باید تلاش کنیم حال کسانی را که یک‌شبه همه‌چیز خود را از دست داده اند، درک کنیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی گفت: مدیران در دوران بحران باید صبر و استقامت و اخلاق اسلامی داشته باشند اما طی حضور این سه‌روزه به‌عنوان نماینده‌ای از دولت از خدمت‌های مسئولین استان تشکر می‌کنم.

باید تلاش کنیم حال کسانی را که یک‌شبه همه‌چیز خود را از دست داده اند، درک کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی در نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در سرپل ذهاب که با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، افزود: در جلسه چهارشنبه هیئت دولت گزارش وضعیت مردم و دلسوزی‌های مهندس بازوند را به رئیس‌جمهور ارائه خواهم نمود. اینکه در این مقطع مهندس بازوند استاندار کرمانشاه هستند یک موهبت برای مردم آسیب‌دیده است. مهندس بازوند از روی دلسوزی برای مردم است که به مسئولین فشار می‌آورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی خاطرنشان ساخت: زیان‌های ناشی از کم‌کاری و قصور در زمان بحران، بیشتر از هر زمان دیگری است. گاهی یک کوتاهی ساده ممکن است به قیمت جان هم‌وطنانمان تمام شود.

 وی بیان داشت: به‌عنوان نماینده‌ای از دولت از خدمت‌های مسئولین تشکر می‌کنم. با توجه به دامنه و‌ وسعت خسارات در منطقه، خدمات صورت گرفته فراتر از انتظار بوده است.

 وی افزود: مردم ما در زمان جنگ، فرزندان خود را به جبهه فرستادند و خود نیز در پشت جبهه حضور داشتند و توانستند باوجود سختی‌ها دشمن را خسته و درمانده کنند.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید کشور گفت: سه میلیون و سیصد و سی هزار نفر از مردم کشور زیرپوشش خدمات بنیاد شهید هستند که از این میان ۲۰۰ هزار نفر اهل استان کرمانشاه‌اند.

وی بیان داشت: همه ملت ایران می‌دانند که مردم کرمانشاه در زمان دفاع مقدس برای کشور چه فداکاری و ایثارگری‌هایی انجام داده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه