English

استاندار خراسان رضوی:

صنعت برق یکی از مهمترین صنایع درآمدزای خراسان رضوی بوده است

استاندار خراسان رضوی گفت: یکی از مهمترین صنایع درآمدزای استان صنعت برق بوده است و توجه ویژه‌ای به طرح‌های نیروگاهی داریم و پیگیر مسائل زیرساختی آن هستیم.

صنعت برق یکی از مهمترین صنایع درآمدزای خراسان رضوی بوده است

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، علیرضا رشیدیان در مراسم افتتاح طرح توسعه نیروگاه مولد برق خورشیدی با کاربری محصولات شرکت‌های توزیع برق، اظهار داشت: این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۲۵ میلیارد ریالی و اشتغال ۷ نفر در زمینی به مساحت ۵۵ هزار متر مربع از امروز رسماث آغاز به کار کرد.

وی افزود: محصولات تولیدی این طرح با عنوان انرژی الکتریکی در فاز اول شهرک صنعتی توس تولید می‌شود و مدیران این مجموعه درخواست‌هایی را از استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی داشتند که تمامی این موارد در جلسات شورای اقتصادی استان مورد بررسی قرار می‌گیرد و در حد توان و امکانات موجود حمایت لازم را از کارآفرینان خراسان رضوی خواهیم داشت.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برق تولید شده در استان فراتر از میزان درخواستی بوده است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین صنایع درآمدزای استان صنعت برق بوده است و توجه ویژه‌ای به طرح‌های نیروگاهی داریم و پیگیر مسائل زیرساختی آن هستیم.

رشیدیان تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در صنعت برق خراسان رضوی اجرای طرح نصب کنتورهای هوشمند با اولویت مصرف ۳۰ کیلووات بود و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته کنتور ۴۵۰ هزار مشترک تجهیز و هوشمند خواهد شد و این کونتورها در پایش و شناسایی مشترکان سه گروه پر مصرف، در حد الگوی مصرف و کم مصرف کمک می‌کند.
رشیدیان

در این مراسم راضیه علیرضایی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه باید سرمایه‌گذاران را به سمت سرمایه‌گذاری در مسیر نیروگاه‌های خورشیدی تشویق کنیم، گفت: البته سرمایه‌گذاری در هر حوزه‌ای با یک کار کارشناسی شده انجام می‌شود و تا حرکت در آن حوزه برای سرمایه‌گذار توجیه پذیر نباشد این کار را نخواهد کرد و باید با لحاظ کردن امتیازات ویژه و حمایت‌های لازم شرایط حضور آن‌ها را فراهم کنیم و توقف این طرح موجب قفل شدن سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی شده بود.

وی افزود: اقدام دیگر ما اجرای طرح فهام بود و در نیمه نخست امسال کنتورهای هوشمند با همکاری شرکت برق خراسان رضوی نصب شد و شاهد تاثیرات مطلوبی در صنعت برق استان بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه