English

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد:

مسیر ویژه خط ۳ BRT از حرم مطهر رضوی تا میدان استقلال فعال می‌شود

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: مسیر ویژه خط ۳ BRT از حرم مطهر رضوی تا میدان توحید فعال شد و در گام بعد تا میدان استقلال فعال می‌شود.

مسیر ویژه خط ۳ BRT از حرم مطهر رضوی تا میدان استقلال فعال می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج از مشهد، علی‌اصغر نیشابوری در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، اظهار داشت:

خط ۳ BRT از شهریور ماه ۹۴ آغاز به کار کرد و از ۱۷ آبان امسال مسیر ویژه آن از حرم مطهر رضوی تا میدان توحید فعال شد و در گام بعد تا میدان استقلال فعال می‌شود و این پروژه هم پیوست فرهنگی و اجتماعی و هم پیوست زیست محیطی داشت.

وی افزود: در پیوست فرهنگی و اجتماعی ۲ سال قبل از اجرای طرح شروع به کار خط ۳ BRT را داشتیم و این خط که وصل‌کننده شرق به غرب مشهد است روزانه بالغ بر ۸۰ هزار مسافر جابه‌جا می‌کند و پیش‌بینی ما پس از اجرای این طرح رسیدن به بیش از ۱۵۰ هزار مسافر بوده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه به دنبال تعداد کاهش ناوگان و افزایش مسافران هستیم، خاطرنشان کرد: در این گام بهترین راه آن استفاده از اتوبوس‌های بزرگتر و فعال شدن خطوط ویژه است و با این کار ضمن کاهش زمان و آلودگی افزایش مسافران را هم شاهد خواهیم بود.

نیشابوری تصریح کرد: کسبه‌های شاغل در مسیر اجرای طرح معتقدند که با اجرای این طرح متضرر شدند و معتقدیم که در حوزه فرهنگ‌سازی ضعف‌هایی داشتیم که با همکاری رسانه‌ها این نقص را برطرف خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه تعداد اتوبوس‌های خطوط اتوبوسرانی و BRT که در مسیر خطوط ریلی درون‌شهری قرار دارند پس از فعال شدن خطوط قطار شهری کاهش می‌یابد، تاکید کرد: تا ۵ سال آینده این اتفاق نخواهد افتاد، اما معتدقیم که ایمن‌ترین سفر با حمل و نقل ریلی انجام می‌شود و در بحث هزینه خدمات هم به‌گونه‌ای عمل خواهد شد که مشکلی برای هیچ گروهی نباشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه