English

معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند:

منطقه آزاد اروند تمامی امکانات سرمایه گذاری را در اختیار سرمایه گذار خارجی قرار می دهد/معافیت مالیاتی ۲۰ساله در منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند تمامی اطلاعات لازم پیرامون مجوزات و اقدامات لازم سرمایه گذاری را در اختیار سرمایه گذار خارجی قرار می دهد.

منطقه آزاد اروند تمامی امکانات سرمایه گذاری را در اختیار سرمایه گذار خارجی قرار می دهد/معافیت مالیاتی  20ساله در منطقه آزاد اروند

 "محمود ترک زاده" در گفتگو با خبرگزاری موج اظهار کرد : حذف روادید و تسهیل ورود سرمایه گذاران به منطقه آزاد اروند قطعا رشد اقتصادی و رونق کسب وکار را در پی خواهد داشت ، اگر موانع و مشکلات از سر راه یک تاجر ، یا فعال اقتصادی برداشته شود ، با علاقه مندی بیشتری سرمایه گذاری می کند.

ترک زاده گفت : دغدغه ای در تامین زیر ساخت ها و امنیت برای سرمایه گذاران نداریم چرا که  منطقه آزاد اروند ظرفیت های فراوانی در مقایسه با دیگر مناطق آزاد تجاری در این حوزه دارد و بعد از این اتباع خارجی به غیر از رژیم صهیونیستی  می توانند در تمامی بخشهای صنعت، تجارت، کشاورزی و…  فعالیت اقتصادی کنند.

وی  عمده مراودات اقتصادی منطقه آزاد اروند را در سالهای اخیر با کشورهای عراق، چین، عمان، آلمان و هند برشمرد و گفت: لغو روادید کمک می کند که سرمایه گذاران بیشتری وارد منطقه شوند چرا که بسیاری از سرمایه گذاران تقاضا داشتند که متخصصین و نیروهایشان بدون روادید وارد کشور شوند.

ترک زاده همچنین اظهار کرد : در صنعت توریسم و گردشگردی با فراهم شدن شرایط تسهیل در تردد، افراد بیشتری به اروند سفر می کنند و افزایش گردشگران در منطقه به صورت غیر مستقیم توسعه اقتصادی را در پی خواهد داشت و این نفع به صورت مستقیم به ساکنین منطقه آزاد اروند می رسد.

ترک زاده با تاکید بر اینکه معاونت سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند تمامی اطلاعات لازم پیرامون مجوزات و اقدامات جهت سرمایه گذاری را در اختیار سرمایه گذار خارجی قرار می دهد، گفت : ما معتقدیم تسهیل این فرآیند به جذب سرمایه خارجی کمک می کند .

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سرمایه گذاران در منطقه آزاد اروند 20 سال معافیت مالیاتی  دارند و اگر بخواهند ماشین آلات و تجهیزات لازم را برای فعالیت اقتصادی وارد کنند عوارض گمرکی پرداخت نمی کنند و به تازگی با اجرایی شدن قانون حذف روادید اگر نیاز به نیروی متخصص در خارج از کشور داشته باشند به راحتی تامین می کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه