English

تا پایان سالجاری:

شهروندان سنندجی با پرداخت نقدی عوارض از تخفیف ۱۵ درصدی بهره مند شوند

مدیر اداره درآمدهای عمومی شهرداری سنندج گفت: با هدف مشارکت شهروندان در پرداخت به موقع عوارض همشهریانی که تا پایان سال عوارض خود را بصورت کامل پرداخت کنند از تخفیف 15 درصدی برخوردار خواهند شد.

شهروندان سنندجی با پرداخت نقدی عوارض از تخفیف 15 درصدی بهره مند شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مودیان خوش حسابی که بصورت  کامل عوارض خود را پرداخت کنند مشمول تخفیف 15 درصدی خواهند شد.

مدیر اداره درآمدهای عمومی شهرداری سنندج عنوان کرد: یکی از راههای مشارکت شهروندان  در بهبود خدمات شهری پرداخت  بموقع عوارض است.

کتایون خراسانزاد بیان کرد : یکی از مهم ترین منابع درآمدی شهرداری عوارض است که پرداخت بموقع عوارض های شهری از سوی شهروندان زمینه خدمات رسانی بهتر و شایسته تر را فراهم خواهد ساخت

 وی عنوان کرد :هر ساله شهرداریها  در راستای مشارکت بهتر شهروندان در پرداخت عوارض در ماههای پایانی سال اقدام به اعمال تخفیف  عوارض می نمود که  این امر علاوه بر مراجعات شهروندان در ماههای پایانی سال  به ضرر مودیان خوش حساب هم بود که در ابتدای سال اقدام به پرداخت عوارض خود می نمودند.

خراسانزاد افزود : امسال با هدف بهره مند شدن تمامی شهروندان از تخفیف های اعمال شده و همچنین ترغیب شهروندان به پرداخت عوارض از ابتدای سالجاری و با مصوبه شورای شهر تخفیف پرداخت عوارض در قبض ها اعمال شد.

وی از تخفیف 15 درصدی عوارض خبر داد و گفت : شهروندانی که تاپایان سالجاری بصورت کامل اقدام به پرداخت عوارض خود کنند از این تخفیف برخوردار خواهند شد.

 خراسانزاد اعلام کرد : تخفیف 15 درصدی عوارض برای جرائم کمیسیون ماده صد  اعمال نخواهد شد

ویخاطر نشان ساخت: برای عوارض نوسازی به صورت سالیانه نیز طبق قانون تخفیف دائمی 10 درصدی وجود دارد که برای کلیه مودیان خوش حساب اعمال خواهد شد.

خراسانزاداضافه کرد: اگر عوارض نوسازی در طول سال پرداخت  نشود و به سال بعد موکول شود نه تنها شامل تخفیف نشده بلکه مشمول جریمه 9 درصدی بابت یک سال تاخیر می گردد.

مدیر اداره درآمدهای شهرداری سنندج تاکید کرد : قطعاً به غیر از این تخفیف 15 درصدی که از ابتدای سالجاری اعمال شده دیگر تاپایان سال هیچ گونه تخفیف دیگری نخواهیم داشت.

خراسانزاد ابراز امیدواری نمود: توسعه وعمران شهری و ایجاد زیر ساخت های مناسب در گرو پرداخت به موقع عوارض است و امیدواریم شهروندان با پرداخت بموقع عوارض ضمن بهره مند شدن از این تخیف، شهرداری را در اداره بهتر شهر یاری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه