English

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان خبر داد

اعطای تسهیلات وام کارگشایی به مددجویان اصفهانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان استان اصفهان گفت: امسال بیش از هشت هزار و 900خانواره تحت پوشش امداد استان این تسهیلات بدون بهره را دریافت کردند.

اعطای تسهیلات وام کارگشایی به مددجویان اصفهانی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، جلال یزدانی با اشاره به اینکه ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات در هشت ماه نخست سال جاری به‌ منظور رفع مشکلات درمانی، تحصیلی، اشتغال، جهیزیه و مسکن مددجویان به متقاضیان واجد شرایط از طریق صندوق امداد ولایت استان اصفهان پرداخت‌شده است، گفت: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی و کارگشایی تأثیر مثبتی در زندگی مددجویان داشته و منجر به کاهش وابستگی آن‌ها به این نهاد شده است.

وی بابیان اینکه  تاکنون هشت  هزار و 936 خانوار نیازمند با دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی و کارگشایی توانستند بخشی از مشکلات معیشتی خود را برطرف کنند گفت:کمیته امداد با اعطای وام مشاغل خانگی و تسهیلات خودکفایی به خانواده‌های نیازمند، در رساندن جامعه هدف به کسب استقلال اقتصادی تلاش می‌کند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه کمک‌های خیران می‌تواند نقش مهمی در مرتفع ساختن گرفتاری‌یها و مشکلات مددجویان ایفا کند، گفت: با کمک خیران و نیکوکاران و سپرده گذاری آنها در صندوق امداد ولایت می توان در رفع مشکلات مددجویان و خودکفایی آنها اقدامات مطلوبی انجام داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه