English

استاندار کرمانشاه:

بانک ملی هر چه سریع‌تر اعتبار استمهال را اعلام کند/ اولویت خرید مصالح با تولیدکنندگان شهرستان‌های آسیب‌دیده است

هوشنگ بازوند گفت: تحت هیچ شرایط آب، برق و گاز شهرستان‌های آسیب‌دیده نباید قطع شود و کسانی که بدهی دارند ظرف یک سال و نیم بدهی خود را قسط‌بندی و پرداخت کنند.

بانک ملی هر چه سریع‌تر اعتبار استمهال را اعلام کند/ اولویت خرید مصالح با تولیدکنندگان شهرستان‌های آسیب‌دیده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هوشنگ بازوند افزود: رئیس شعب بانک ملی استان هرچه زودتر مبلغ اعتباراتی که استمهال می‌شود را اعلام کند تا ما بر اساس آن مبلغ در مناطق زلزله‌زده مشخص کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: به‌منظور بازسازی در مناطق آسیب‌دیده اولویت خرید با تولیدکنندگان مصالح ساختمانی در شهرستان‌های زلزله‌زده است و اگر مصالح در هیچ‌یک از شهرستان‌های آسیب‌دیده تولید نمی‌شود باید از مرکز استان توسط خریداران مصالح ساختمانی و اجناس در آن شهرستان‌ها تأمین شود.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان باید هرچه زودتر پروژه‌های صنعتی را تفکیک و تا هفته آینده آماده کنند تا در صورت بانک‌ها بتوانند این پروژه‌ها را به بانک‌های عامل معرفی کنند.

بازوند بابیان اینکه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مکلف است که مصالح ساختمانی از قبیل شن و ماسه و.... را با اولویت قرار دادن تولیدکنندگان شهرستانی در اختیار متقاضیان قرار دهد، ابراز داشت: بنیاد مسکن نیز باید آجر موردنیاز را در داخل استان خریداری و تأمین کند.

مدیر ارشد استان گفت: در راستای اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی آسیب‌دیده کمیته‌ای متشکل از نمایندگان دستگاه‌های اجرایی با مسئولیت سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی فهرستی را تهیه کنند و با تائید ستاد بحران به بانک‌ها ابلاغ کنند.

بازوند خاطرنشان کرد: به‌منظور تخصیص تسهیلات موردنظر در مناطق زلزله‌زده، پیشنهاد‌ها ستاد تسهیل در 13 بند طی نامه‌ای به رئیس بانک مرکزی ابلاغ‌شده و یک نامه‌ی دیگر هم به رئیس ستاد تسهیل کشور ارسال‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه